نوامبر 28, 2020

۳ روند تعیین کننده آینده رسانه های اجتماعی برای تجارت

1 min read

در دهه گذشته رسانه های اجتماعی به طرز خارق العاده ای تکامل یافته اند. آنچه که زمانی به عنوان یک کانال ارتباطی بین دوستان دیده می شد ، اکنون از سیستم عامل های چند میلیارد دلاری تشکیل شده است که تأثیر باورنکردنی بر زندگی مردم دارند.

دلار

همانطور که دیدیم اخبار فیس بوک از مکانی متشکل از دانشجویان دانشگاه می رود که تقریباً پانزده سال بعد سفرها و ماجراهای خود را به طور معصومانه به اشتراک می گذارند ، جایی که پست IPO پلت فرم تبلیغاتی و قابلیت های رسانه ای آنها چشم انداز جهانی ما را تغییر داده است ، مهم است که در مورد رسانه های اجتماعی فکر کنید. در حال حرکت است و روندهایی که این نسل بعدی کاربران را تعریف می کند.

دانشجو

قبل از نگاه به آینده ، بیایید لحظه ای ببینیم که منظره رسانه های اجتماعی در حال حاضر چگونه به نظر می رسد. طبق تحقیقات پیو:

     

  • ۸٪ از افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله اظهار داشتند که از هر نوع رسانه اجتماعی استفاده می کنند. این سهم در بین سنین ۳۰ تا ۴۹ سال به ۷۸ درصد ، در بین افراد بین ۵۰ تا ۶۴ سال و ۶۴ درصد در بین آمریکایی های ۶۵ و بالاتر به ۶۴ درصد رسیده است.

     

  • فیس بوک و YouTube بر چشم انداز رسانه های اجتماعی حاکم هستند ، به عنوان اکثریت قابل توجه بزرگسالان ایالات متحده از هر یک از این سایت ها استفاده می کنند.

     

  • ۳۵ adults از بزرگسالان ایالات متحده اکنون می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند ، این افزایش ۷ درصدی نسبت به ۲۸٪ اعلام شده در سال ۲۰۱۶ است.

     

  • تقریباً سه چهارم از کاربران فیس بوک – و حدود شش در ده کاربر اسنپ چت و اینستاگرام – روزانه از هر سایت بازدید می کنند

داده ها دروغ نمی گویند؛ همه ما به هویت دیجیتالی و استفاده از رسانه های اجتماعی معتاد می شویم. از آنجا که درصد جوانانی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند بالاترین میزان را دارند ، این مهم است که چگونه آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، زیرا آینده تولید محتوا و مصرف را تعیین می کند.

دیجیتال

فیلم جلو و مرکز است

طبق گفته Adobe ، ۵۲٪ از متخصصان بازاریابی ویدئو را به عنوان محتوا با بهترین ROI معرفی می کنند. این درصد تنها با افزایش فیلم در هر جنبه از محتوا و رسانه افزایش می یابد.

از آنجا که مشتریان وقت خود را صرف تماشای ویدیو در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می کنند که آیا این یک فیلم توضیح دهنده ، توصیفات محصول ، محتوای پشت پرده یا مصاحبه های رهبری فکری است – کاربران برای ارتباط با مارک ها و شرکت هایی که به آنها علاقه دارند به ویدیوها چسبیده اند. .

برای شرکت ها ، آنها واقعاً می توانند درک کنند که کدام کانال ها برای مخاطبان خود بهینه شده و محتوا را از این معیارها خلق می کنند. علاوه بر این ، تیم بازاریابی باید بفهمد کدام کانالها روی این کانال ها بهتر کار می کنند.

راهبردی که برای تیم ها به بهترین وجه کار می کند ، ایجاد محتوای طولانی و سپس توزیع آن در سکوهای مناسب رسانه های اجتماعی است.

شرکت GoPro ، شرکتی را تولید کنید که دوربین هایی را برای شیوه زندگی مبتنی بر عمل تولید می کند. آنها به هنر فیلم های مارک دار و کاربر ایجاد شده است. کانال یوتیوب آنها تقریباً ۶ میلیون مشترک دارد که شامل فیلم های باورنکردنی جهانی در اسکی ، اسنوبورد ، پیاده روی و موارد دیگر است که در دوربین هایشان ضبط شده است. این فیلم ها می توانند به طول ۱٫۵ تا ۳۰ دقیقه در کنار محتوای تولید شده توسط کاربر اجرا شوند ، زیرا GoPro دارای تأکید بر جامعه است

پیاده روی

GoPro با استراتژی یوتیوب خود مطابقت دارد ، حضور پررنگی در اینستاگرام دارد. آنها با تمرکز بر مصرف کننده ، آنها را به ارسال پست های ایجاد شده توسط کاربر در اینستاگرام تشویق می کنند وGoPro را روی حساب ها نشان می دهند. استراتژی جامع آنها برای ارسال محتوای با کیفیت ، به GoPro اجازه می دهد تا یکی از رهبران فضای محتوای ویدیو باشد.

همانطور که مشاهده می کنید ارسال محتوای در جایی که بهترین بازی را می کند ضروری است. با انجام این کار ، شرکت ها می توانند از این واقعه جهانی که محوری برای وقوع ویدئو است ، استفاده کنند و روابط طولانی مدت با جوامع خود ایجاد کنند.

داستان گویی محتوای محتوا

با ۶۰٪ از کاربران Snapchat و اینستاگرام هر روز به سایت برگردند ، این یک آمار جذاب برای این پرونده برای ناپدید شدن یا روایت داستان زودگذر است.

این شکل جدید قصه گویی مورد استقبال کاربران ، تأثیر گذاران و برندها قرار گرفته است. با محتویات اثرگذار که تنها ۲۴ ساعت طول می کشد ، این امر باعث می شود تا مارک ها آزمایش و قابلیت کشف زیادی را پیدا کنند تا آنچه را برای آنها مفید است پیدا کنند. مارک های مصرف کننده مانند Everlane و Away Luggage برای ایجاد محصولات مداوم در کانال های خود کارهایی خارق العاده انجام داده اند تا محصولات خود را در سرتاسر جهان بگیرند و آنها را با روشی استراتژیک و پیشرفته از طریق قصه گویی مطالب زودگذر به نمایش بگذارند.

یک مطلب دیگر:
۶ قدم برای کمک به ارسال وبلاگ خود در صعود به رتبه های گوگل

Everlane فیلمسازان هزاره ای را استخدام کرد تا به یک غار یخی در کانادا بروند تا ژاکت پفری جدید را امتحان کنند. تأثیرگذاران محتوا Stories Instagram ایجاد کردند تا با وجود اینکه در دمای سرد هستند هنوز گرم هستند و با این کار توانستند محصول را با سبکی سرگرم کننده و قانع کننده که با مصرف کنندگان در ارتباط است تبلیغ کنند.

استخدام

شرکت هایی که به دنبال سرمایه گذاری در دوره های پیشرو هستندداستان گویی محتوا می تواند به رقبای خود یا مارک های دیگری که تولید کننده مطالب قانع کننده هستند نگاه کند. هر صنعت دارای شرکت هایی است که در این شکل داستان پردازی سرآمد هستند.

آنها می توانند بهترین شیوه ها را برای مشارکت مخاطبان خود یاد بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان کل داستان را مشاهده می کنند و با محتوا تعامل دارند. این می تواند شامل گپ زدن با مشتریان در پیام مستقیم / ویژگی های گپ سیستم عامل ها باشد. این گپ ها می توانند به واسطه ی توانایی شخصی شدن در مارک تجاری و ایجاد مشتری از برند بخاطر توانایی خود در ایجاد احساس مشتری در بخشی از جامعه خود ، به ایجاد روابط قوی تر کمک کنند.

علاوه بر این ، شکل داستان پردازی با این سیستم عامل ها با رسانه های اجتماعی سنتی متفاوت است. محتوای کمتری مورد بررسی قرار می گیرد و برخی ادغام ها باعث جذاب تر شدن محتوا از جمله لنزهای صورت Snapchat ، ادغام GIF های اینستاگرام ، امکان ترسیم و نوشتن روی مطالب و موارد دیگر می شود.

داستانها مشغول فعالیت منظم شبکه در اینستاگرام هستند و سیستم عامل هایی مانند لینکدین ، WhatsApp ، Skype و دیگران در حال ادغام داستان در مجموعه خود هستند ، بازاریاب ها باید نحوه اجرای محتوای زودگذر را یاد بگیرند.

بازاریابی آنفلوآنزا در حال پیشرفت است

تا سال ۲۰۲۰ بازاریابی آنفلوانزر به یک صنعت ۱۰ میلیارد دلاری تبدیل شده است. افزایش تأثیرگذار در همه شبکه های اجتماعی ، به ویژه YouTube ، اینستاگرام و اسنپ چت نشان می دهد که چگونه نسل هزاره و ژنرال Z با استقبال صمیمانه از تأثیرگذار استقبال می کنند.

در هر صنعتی تأثیرگذار وجود دارد که از داستانهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد جوامع استفاده می کند. به همین دلیل ، مارک ها می توانند با تأثیرگذار همکاری کنند تا بتوانند دسترسی و مشارکت بیشتری را گسترش دهند.

اینفلوئنسرها در ایجاد محتوا فوق العاده ماهر هستند و سیستم عامل ها را کاملاً درک می کنند. این امر باعث می شود تا مارک های تجاری دست به دست هم دهند تا تأثیرگذار بتوانند برای هر یک از اهداف و اهداف برندها محتوا تولید کنند.

علاوه بر این ، تأثیرگذار شناخته شده است که ویدیوهای بدون بوکسینگ را در یوتیوب تولید می کند و در آنجا محصول جدید ، مد و زیبایی را نشان می دهد که تأثیرگذار در آن تلاش می کند و یا محصولات جدیدی را در vlog های با فرم بلند آزمایش می کند ، و در اینستاگرام خود عکسهای سبک زندگی را منتشر می کند و این محصول را برجسته می کند. و Instagram یا Snapchat Stories برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه منحصر به فرد همهجانبه.

با وجود بسیاری از ایده های محتوا ، ایجاد روابط با تأثیرگذار برای آینده تجارت و جامعه شما بسیار مهم است – زیرا بازاریابی تأثیرگذار برای ماندن در اینجا است.

محتوا باعث تصمیم گیری در مورد مصرف و خرید روزانه ما می شود. برای اینکه بازاریابان موفق شوند ، باید وضعیت و روند رسانه های اجتماعی را درک کنند.

با دانستن اینکه این ویدئو در حال تبدیل شدن است که مردم در حال هضم محتوا به داستانهای محتوای زودگذر ، نیرویی برای رشد بیشتر کاربران در اسنپ چت و اینستاگرام هستند ، و بازاریابی تأثیرگذار تبدیل به ابزاری ضروری برای برندها برای مشارکت جوامع و ایجاد محتوای ارزشمند می شود. بر اساس یک استراتژی بازاریابی جامع و با ارزش تولید و اجرای کنید.

کیت تالبوت ی آزاد ، نویسنده و کارآفرین ، با محوریت کمک به مارک ها برای مشارکت هزاره ها است. او که در سن فرانسیسکو مستقر است ، یک ستون ماهانه در Forbes می نویسد ، و نویسنده کتاب پرفروش “او اسنپ! شما می توانید Snapchat برای تجارت استفاده کنید ، که IBM آن را به عنوان کتاب ماه نامگذاری کرده است. وی در NBC News ، CNBC ، هافینگتون پست ، Newsday ، TechCrunch ، VentureBeat به نمایش درآمده است و یک کارشناس بازاریابی اینستاگرام را از مجله Founder و مجله رسانه های اجتماعی معرفی کرده است.