نوامبر 25, 2020

۵ راه IT می تواند نوآوری دیجیتال را هدایت کند

1 min read

ما در آستانه یک انقلاب صنعتی چهارم هستیم.

طی دهه ها ، جوامع از قدرت بخار تا تقسیم کار ، از طریق IT و عصر الکترونیکی پیشرفت کرده اند. در حال حاضر ، اکثر آنها در دوره داده پردازی ، اتصال بیش از حد و کار دیجیتال کاملاً محکم است.

دیجیتال

این تغییرات تأثیر زیادی در صنعت فناوری اطلاعات داشته است که با پیشرفت در فن آوری های دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است. برای کسانی که در این صنعت حضور دارند ، این مسئله چالش های مهمی را به همراه فرصت های عالی ایجاد کرده است.

در حالی که پنج سال پیش ، چشم انداز فناوری اطلاعات کمی تاریک به نظر می رسید ، تحول دیجیتالی باعث پیشرفت بسیار مورد نیاز صنعت می شود زیرا راه های جدید و مهیج برای تفکر و تعامل با فناوری را ارائه می دهد.

“۷۸ سال طول کشید تا ۱۰۰ میلیون کاربر به تلفن برسند. کنی کراش یک سال طول کشید.” – متیو لنر

۱) ارتقاء رهبری

از آنجا که CIO ها مالکیت دگرگونی دیجیتال سازمان خود را به دست می آورند ، نوآوری ، چابکی و بینایی برای فعال کردن موفقیت دیجیتال واقعی بسیار مهم است.

در سالهای اخیر ، تجربه مشتری و تجارت دیجیتالی در اولویت سازمانها قرار گرفته است به این معنی که بسیاری از آنها برای اجرای استراتژی های جدید بازاریابی در حال سرمایه گذاری در زمینه فناوری هستند.
سرمایه گذاری

هنگامی که اولویت های فناوری اطلاعات در پیش بینی Computerworld’s 2016 مورد بررسی قرار گرفتند ، ۱۳٪ فناوری بازاریابی را حوزه جدیدی از هزینه ها معرفی کردند. علاوه بر این ، ۱۶٪ معتقد بودند که بهبود رضایت / تجربه مشتری هدف اصلی است ، و قرار دادن این هدف در شماره ۴ در لیست اولویت های هزینه ، از جایگاه آخر سال گذشته.

با داشتن تجربه مشتری در قلب تحول دیجیتال ، بخش فناوری اطلاعات نقش اساسی در چگونگی دیجیتالی شرکت آنها و تأثیر آن بر مشتریان می تواند ایفا کند. برای CIO ، در حالی که فناوری برای موفقیت جدایی ناپذیر است ، در مورد یک استراتژی شفاف تجاری ، فرآیندهای عملیاتی یکپارچه و معیارها نیز به استراتژیک تر تبدیل شده و نمای کلی از مشتریان را با روشی جامع امکان پذیر می سازد.

۲) مدیریت داده های بزرگ

مجموعه داده های بزرگ موجهای زیادی از اطلاعات را ارائه می دهند که می توانند برای کشف الگوهای ، روندها و ارتباطات ، به خصوص در رابطه با رفتار و تعامل انسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. برای یک تجارت ، این داده ها می توانند مقدار زیادی از نحوه ارتباط افراد با نام تجاری و تجارت خود را به صورت آنلاین به شما بگویند.

اطلاعات سریعتر از همیشه در حال رشد است و تا سال ۲۰۲۰ ، تقریباً ۱٫۷ مگابایت اطلاعات جدید برای هر انسانی در جهان ایجاد می شود. با توجه به حجم زیاد ، یکی از بزرگترین شماره ها ، میزان داده هایی است که می تواند به صورت روزانه و حتی ساعتی جمع آوری شود. با جمع آوری داده های بسیار حیاتی ، هرگز برای ادارات IT مهم نبوده اند که داده ها را مدیریت کنند تا اطمینان حاصل کنند که تیم بازاریابی می تواند بر اساس اطلاعات موجود عمل کند.

داده های بزرگ و دیجیتالی بهم پیوسته است زیرا بسیاری از سیستم عامل های دیجیتال برای دستیابی به مشتری به روش های جدید و خلاقانه استفاده می کنند. رهبران این عرصه دیجیتال برش ، سازمان هایی خواهند بود که می دانند دقیقاً چه داده هایی را برای جمع آوری نیاز دارند و چه کاری باید با آن انجام دهند. یکپارچگی روش شناختی بین فناوری اطلاعات و دیجیتال راهی است برای اطمینان از اینکه سازمان شما از اطلاعات جمع آوری شده برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی مهم مهم استفاده می کند.

۳) جعل همکاری ها

۷۰٪ از بازاریابان و ۶۶٪ از مدیران اجرایی مدیریت فناوری موافقند که اگر برنامه CIO و CMO تهیه شود ، برنامه های فناوری بازاریابی پشتیبانی بیشتری کسب می کنند.

این توییت

با توجه به اینکه نوآوری دیجیتالی به طور فزاینده توسط تقاضای مصرف کننده هدایت می شود ، برای ایجاد مشاغل ، ایجاد مشارکت بیشتر و توسعه آگاهی از برند در چنین چشم انداز رقابتی ، باید یک رابطه مشترک و هم افزایی بین CIO و CMO وجود داشته باشد.

در منظر فناوری با تغییر مداوم ، بازاریابی فرصت های باورنکردنی را برای افراد آماده برای به دست آوردن فرصت های خود ایجاد می کند. به عنوان یک رشته ، بازاریابی دیجیتال سهم گسترده ای از سرمایه گذاری فناوری اطلاعات را تسهیل می کند ، و وابستگی متقابل بین تخصص و نیروی انسانی بخش IT و بازاریابی همچنان در حال رشد است. با هم ، این دو موجود می توانند ترکیب قدرتمندی را ایجاد کنند و از طریق همکاری ، می توانند ارزش بیشتری را که می توانند به عنوان یکی از آنها رانده شوند ، هدایت کنند.

با این حال ، تنش ها بین CIO و CMO وجود دارد ، زیرا نقش آنها به طور سنتی بسیار متفاوت است. تحلیلی توسط Deloitte نشان داد که ۴۳٪ از CMO ها احساس می کنند که روند بخش فناوری خیلی آهسته است و با سرعت بازاریابی دیجیتالی مطابقت ندارد. در حالی که تقریبا نیمی از CIO معتقدند که بازاریابی وعده هایی را به تجارت می دهد بدون اینکه توافق یا خرید خود را انجام دهند. این دیدگاه های مختلف باعث ایجاد تنش در تجارت می شود و می تواند موانعی برای تحول دیجیتالی ایجاد کند.

توافق

یک مطلب دیگر:
۸ چیزهایی که کسب و کار باید درباره کمبود مهارت های دیجیتال بدانند

نکته اصلی برای اصلاح این مسئله این است که هر دو نقش باید تکامل یابنده به سمت همگرایی مهارتهای شخصی با مشتری در هسته اصلی تفکر آنها برای هدایت ابتکارات شرکتها است. CMO تکامل یافته از آنها می خواهد تا از فناوریهای نوظهور پایدار بمانند و در تحلیلی شایسته باشند. در ضمن ، CIO برای تأثیر رشد استراتژیک تجارت این بخش باید از سرب عملیاتی و چشم انداز داخلی متمرکز به یکی از نمای ساختمان بگذرد.

۴) تحول شغلی را در آغوش بگیرید

از آنجا که مهار فن آوری های IT به بخشی مهم و مهم از ابتکار عمل بازاریابی دیجیتالی یک سازمان تبدیل می شود ، CIO باید توانایی های تیم خود را برای اطمینان از توسعه ، رشد و موفقیت در درازمدت سوق دهد. این تغییر چشمگیر در چشم انداز ممکن است به معنای تغییر شغل و ایجاد نقش های جدید باشد یا شغل های فعلی تکامل یابد.

هنگامی که نوبت به تحول رسیده است ، IDG Connect میزبان نقشهای شغلی پیش بینی شده در صنایع مختلف برای سال ۲۰۱۷ و بعد از آن را تشریح می کند. با توجه به ادغام روزافزون فناوری اطلاعات و بازاریابی دیجیتال ، رویکرد جدیدی ضروری است. به گفته کارشناسان صنعت ، نقش هایی از جمله مدیر ارشد داده ها (CDO) ، مسئول آموزش دیجیتال (DTO) ، متخصص امنیت سایبر ، مدیر استعدادهای درخشان و مهندس واقعیت مجازی B2B در آینده نه چندان دور مؤثر خواهد بود.

در حالی که این نقش ها پیشنهاد می شوند ، نکته این است که با پیشرفت فناوری اطلاعات و تار شدن خطوط بین فناوری اطلاعات و دیجیتال ، مشاغل برای پیشرفت و موفقیت و بقا باید مجبور باشند ذهنیت و ساختار سازمانی خود را تکامل بخشند.

۵) شکافهای مهارت را پر کنید

به گفته گارتنر ، متخصصان فناوری اطلاعات نشان می دهند که اولویت های سرمایه گذاری ، تغییر زیرساخت ها ، توسعه مهارت ها و تعامل تجارت و فناوری اطلاعات در حال جریان است و بسیاری از مدیران مطمئن نیستند که سازمان IT خود از طریق هرگونه تحول دیجیتالی چگونه آن را انجام می دهد.

هنگامی که صحبت از قابلیت های داخلی می شود ، بررسی KPMG نشان داد که ۶۵٪ شرکت ها نگران کننده می دانند که کمبود استعداد مانع از ادامه روند پیشرفت آنها – ۱۰٪ در سال گذشته می شود. برای CIO و بخش های آنها ، بزرگترین زمینه های نگرانی در مورد استعداد ، داده ها و تجزیه و تحلیل های بزرگ است که ۴۰٪ از رهبران فناوری اطلاعات در این زمینه فشار دارند.

در مقیاس جهانی ، کمبود متخصصان با مهارت های دیجیتالی کاملاً شناخته شده است و تقریباً در مورد هر مدیر عامل و CHRO گزارش شده است که شرکت های آنها به اندازه کافی سریع مهارت نمی کنند. نکته اصلی پر کردن این شکاف ها به همراه حفظ استعدادی که سازمان شما قبلاً دارد ، سرمایه گذاری در یک برنامه یادگیری و توسعه با ارزش افزوده صدور گواهینامه است که متناسب با نیازهای شغلی و کارمندان شما باشد تا از مهارت های مناسب در سراسر IT برخوردار شوید ، بازاریابی و خدمات به مشتریان برای هدایت مشاغل.

قهرمان نوآوری IT: T-Mobile

در طی چهار سال گذشته ، T-Mobile US خود را به سریعترین رشد شرکت در پشت T&T و Verizon تبدیل کرده است. مشتری مستقر در این زمان بیش از دو برابر شده و شبکه آنها بطور قابل توجهی گسترش یافته است. بنابراین ، چگونه آنها به این نتیجه رسیدند؟

یکی از محرک های این موفقیت ، رویکردی گسترده در شرکت برای تحول دیجیتال در کلیه بخش های ذیربط ، IT ، بازاریابی ، خدمات به مشتری و فروش بود. برای بخش فناوری اطلاعات ، CIO آنها به بررسی چگونگی تطبیق فناوری در اهداف بینایی و مقرون به صرفه بودن T-Mobile می پردازد. اتوماسیون نقش مهمی را ایفا می کند ، بیش از ۸۳٪ اسکریپت های آزمایشی به طور خودکار برای صرفه جویی در وقت در تیم IT شرکت ، در حالی که روش های آزمایش مداوم و ساده باعث افزایش راندمان و احتمال خطا می شوند. به منظور تسهیل در این روش جدید تفکر ، T-Mobile متخصصانی را استخدام کرده است که آنها برای هر مرحله از توسعه نرم افزار داخلی ندارند.

استخدام

در نتیجه ، بخش IT اکنون سریعتر و باهوش تر عمل می کند. جوایز این فرآیند های جدید و استخدام استعداد در خانه ، بر بازاریابی تأثیر مثبت گذاشت و تجربه ای برتر را برای مشتریان خود ایجاد کرد و شخصی سازی را از طریق پیشنهادات هدفمند و محتوای مربوطه که از تجزیه و تحلیل پر سرعت داده ها گرفته شده است ، به مشتریان خود امکان پذیر کرده است.

باهوش

در کنار این موضوع ، مدیرعامل جدیدی منصوب شد که تصمیم به تغییر فرهنگ شرکت گرفت. وی این کار را با پرداختن به ۵۰،۰۰۰ کارمند خود در سطح شخصی انجام داد و اصرار داشت که هر بار که او به طور علنی با شرکت صحبت می کرد ، همه کارمندان برای تماشا دعوت می شوند. هدف او این است که “” از شما سپاسگزارم و به آنها کمک کنید تا ببینند که رفتار و کارشان باعث شده است فرهنگ شرکتی که صنعت و کل دنیا را تغییر داده است. این یک امر عاشقانه است. “

درباره قابلیت های دیجیتال سازمان شما نگران هستید؟

؟

امروز بروشور خود را بارگیری کنید تا بدانید که چگونه می توانیم کمک کنیم deمهارت های کارکنان خود را برای هدایت تحول دیجیتال خود افزایش دهید.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.