نوامبر 25, 2020

۸ چیزهایی که کسب و کار باید درباره کمبود مهارت های دیجیتال بدانند

1 min read

تحول دیجیتال چیز مطمئنی نیست. هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت شما از تغییرات سریع صنعت و تجارت مدرن زنده بماند. یکی از بزرگترین دلایل این امر کمبود مهارت های دیجیتال است.

دیجیتال

فقدان استعداد دیجیتالی در مناطق مناسب مانع پیشرفت بسیاری از شرکت ها ، در طیف گسترده ای از صنایع است. برخورداری از نیروی کار که برای تغییر و تحولات آماده شده باشد ، می تواند برای هر سازمانی فاجعه بار باشد.

اکنون شرکتها باید با دو حقیقت سخت روبرو شوند:

اول ، تحول دیجیتال گزینه ای نیست. و دوم ، پرداختن به کمبود مهارت های دیجیتالی می تواند آینده شرکت آنها را رقم زده یا از بین ببرد.

بنابراین ، چگونه شرکت شما می تواند این مشکلات را برطرف کند تا در عصر دیجیتال موفق شود؟

مشکلات

درک کمبود مهارت های دیجیتال بسیار حیاتی است

داشتن شغل حرفه ای دیجیتالی دارای نگرانی خاصی است و ایده مهارت در کار در آینده دیجیتال که در آینده خواهد بود ، قطعاً بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. تا سال ۲۰۲۰ ، در انگلستان ۱۵۰،۰۰۰ شغل دیجیتال وجود خواهد داشت.

به همین دلیل ، فرض می شود که استعدادهای دیجیتال زیادی در آنجا وجود دارد. شرکت ها نباید در پیدا کردن متخصصان حرفه ای مورد نیاز خود مشکلی داشته باشند ، درست است؟

مشکلی

متأسفانه ، این ساده نیست.

در حال حاضر ، بسیاری از فارغ التحصیلان بدون مهارت های مرتبط ترک می کنند و استخر برای نقش های فنی ارشد در حال کاهش است. برعکس ، همانطور که انگلیس تا سال ۲۰۲۰ انتظار رونق در استعدادهای دیجیتال جدید را دارد ، برعکس ، آنها کمبود برخی از ۸۰۰ کارمندان فناوری را پیش بینی می کنند.

برای درک اینکه دقیقاً چه اشتباهی پیش می رود ، باید مسئله را در مقیاس کمتری در نظر بگیریم. در اینجا ۸ موردی وجود دارد که رهبران باید درباره کمبود مهارت های دیجیتال بدانند.

۱ about در مورد مهارت های مورد نیاز سردرگمی وجود دارد

امروزه فقط ۲۰٪ از نیروی کار فعلی مهارتهای لازم برای ۶۰٪ مشاغل آینده را دارند که در پنج تا ده سال آینده در دسترس خواهند بود.

بسیاری از کارمندان قبلاً فکر می کنند مهارت هایشان افزون نیست. در بین متخصصان شاغل ، نیاز به استفاده از فرآورده در حال رشد است. مشکل این است که تعریف آسان ترین مهارت ها به راحتی آسان نیست.

در حالی که یادگیری مهارت های دیجیتال سخت است ، اما کمبود آن در مهارت های نرم بیشتر است. سه مهارت نرم برتر که هم اکنون شرکت ها به دنبال آن هستند:

     

  • حل مسئله
  •  

  • ارتباطات
  •  

  • تفکر خلاق

شرکت ها می خواهند که کارکنان خود نسبت به یادگیری اشتیاق داشته باشند و تمرکز مشتری محور باشند.

اهمیت این آشکار است ، زیرا ۵۶٪ از رهبران ادعا می کنند شخصی را با مهارت های نرم و مناسب استخدام می کنند ، حتی اگر پیشینه فنی نداشته باشند.

استخدام

۲ ٫ استخدام سخت تر است

سرعتی که دیجیتال در حال پیشرفت است شکاف مهارت ایجاد کرده است. بنابراین ، حتی با بیش از ۷۲۰۰ شغل موجود ، بازاریابان نمی توانند کاملاً درک کنند که چگونه افراد مورد نیاز خود را پیدا کنند.

بنابراین در حالی که نیاز بسیار زیادی به استعدادهای دیجیتال وجود دارد ، اما بدون برنامه ریزی مشخص و دانش فنی ، استخدام کنندگان و مدیران استخدام گم می شوند. این امر باعث می شود فرآیند استخدام برای مشاغل دیجیتال سخت تر شود و حتی می تواند به مواردی منجر شود که شخص اشتباهی استخدام شود.

برنامه ریزی

حتی اگر مدیران سعی کنند از مهارت های دیجیتالی استفاده کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند ، میزان تغییر به این معنی است که دانش جدید آنها به زودی منسوخ خواهد شد.

در بیشتر موارد ، بعید نیست که مدیران استخدام کننده واقعاً بتوانند متعهد به یادگیری بیشتر در حین انجام کار تمام وقت خود باشند ، بنابراین مبارزه خود را برای استخدام استعداد مناسب تر می کند.

۳ ٫ کارفرمایان باید از نیروی کار خود استفاده کنند

در یک نظرسنجی از ۱۴۰۰ مشاغل انگلستان ، مشخص شد که ۸۴٪ از آنها می گویند مهارتهای دیجیتال از دو سال پیش نقش مهمی در تجارت خود دارند.

برخی از شرکتها با استخدام ثابت کرده اند که به سختی کار می کنند و به جای آن از نیروی کار فعلی خود استفاده می کنند. AT&T این مسیر را انتخاب کرده است و معتقد است که ارائه آموزش های داخل خانه به بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر از کارکنان فعلی آنها ممکن است مقرون به صرفه تر باشد.

متأسفانه برای بسیاری از شرکت ها ، آنها سختگیری کارگران را از نظر ترک تحصیل صحیح و درگیر کردن کارمندان در این کار دشوار می دانند ، زیرا تلاش می کنند تا نقش های شغلی را مدیریت کنند. نکته اصلی ارائه آموزش هایی است که هماهنگ با صنعت باشد ، انعطاف پذیر و فوراً برای نقش روزانه قابل اجرا است.

اگرچه این ساده نیست ، مشاغلی که به نیروی کار خود در توسعه مهارت های کلیدی کمک می کنند ، سازمان را به روز می کنند ، که در دراز مدت برای همه سود خواهد برد.

۴ Fe ترس از به دست آوردن فناوری

ظهور فناوری های هوش مصنوعی و اتوماسیون برای آینده صنعت هیجان انگیز است. با این حال ، این امر به ناچار نیاز افراد را به تعدادی نقش کاهش می دهد.

در انگلیس ، بسیاری از جوانان نگران این هستند که دیگر مهارت های آنها لازم نباشدفن آوری ۴۴۵٪ تفکر شغل خود را غصب می کند. بازاریابی در عصر دیجیتال شامل مناطق مختلفی است ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تحلیلی گرفته تا وبلاگ های B2B و نوشتن نامه های ایمیل.

در حالی که بسیاری از رهبران معتقدند که فن آوری های جدید مانند هوش مصنوعی ۲٫۳ میلیون شغل ایجاد می کنند ، طبق گفته گارتنر با بخش دولتی ، مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش بیشترین بهره را خواهند برد.

یک مطلب دیگر:
تجربه مشتری خود را با صفحات Landing تقویت کنید

نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید اینست که فناوری ها برای راندمان کارآیی وجود دارند ، بنابراین ارائه کارکنان با درک روشنی از آنچه مورد نیاز است به آنها کمک می کند تا در کنار این فناوری کار کنند ، و کاستی های آن را تکمیل کنند ، نه اینکه با رقابت مستقیم در برابر توانایی های برتر هوش مصنوعی.

۵ native بومیان دیجیتال تضمین نمی کنند که موفق شوند

۸۵٪ از رهبران تجارت انگلستان بر این باورند که بسیار مهم است که آنها بومیان دیجیتالی بیشتری را در طی سه سال آینده در سازمان خود جذب کنند.

جوانان امروز از سنین پایین به دیجیتال غوطه ور می شوند ، به طور معمول در حالی که هنوز در مدرسه هستند با دستگاه ها و اینترنت آشنا می شوند. به راحتی می توان فرض کرد که آنها در آینده در زمینه دیجیتال آماده کار هستند.

در واقعیت ، آشنایی با استفاده از فناوری به معنای داشتن مهارت و دانش برای استفاده از فناوری در تجارت نیست. بسیاری از بومیان دیجیتال به سادگی از بازی با فناوری لذت می برند ، اما به طور قابل توجهی کمتر متعهد می شوند که با آن مهارت داشته باشند.

در نتیجه ، عرضه مهارت های دیجیتال بسیار پایین تر از تقاضا است ، با مطالعات نشان می دهد که بیش از ۷۰٪ شرکت های بزرگ و همچنین ۵۰٪ شرکت های کوچک و متوسط ​​با کمبود مهارت روبرو هستند.

۶ ٫ یادگیری در مدرسه پایان نمی یابد

یادگیری باید یک سفر مداوم باشد که فراتر از کلاسها و روزهای فارغ التحصیلی باشد.

برنامه هایی مانند ابتکار عمل SkillsFuture افراد را ترغیب می کند تا ذهنیتی برای یادگیری مادام العمر ایجاد کنند. خواه یادگیری برون سپاری باشد یا آموزش های درون خانه ، نیاز به یادگیری مداوم در عصر دیجیتال ، چیزی نیست که نادیده گرفته شود.

شرکت هایی که از طریق فرصت های آموزش ، یک سفر یادگیری را ارائه می دهند ، با رویکردی پیشگیرانه در زمینه استخدام کارکنان خود ، موفقیت بیشتری در جذب استعدادهای جدید خواهند داشت.

مشاغل همچنان ثابت می شوند که نیروی کارشان متعهد به رشد و یادگیری در کنار یکدیگر است و آنها را به سمت یک تحول موفقیت آمیز که بر پایه یک فرهنگ دیجیتالی در سازمان ساخته شده است سوق می دهد.

۷ ility چابکی بسیار مهم است

طی چند سال آینده ، انتظار می رود رقابت برای تأمین استعدادهای دیجیتال جدید رونق بگیرد. به منظور پیشبرد این بسته ، شرکت ها باید ابتکارات آموزشی را ایجاد کنند که به سمت تحول دیجیتال محور باشد.

این بدان معنی است که آنها باید در روش خود انعطاف پذیر و سازگار باشند. داشتن چابکی برای پاسخگویی به تغییرات سریع صنعت بسیار حیاتی است.

کمبود مهارت ، کارمندان جدید را دشوار می کند ، بنابراین کارفرمایان باید نشان دهند که برای آینده تنظیم شده اند.

تحقیقات نشان می دهد که ۵۵٪ از کارمندان اگر کارفرمای آنها مایل به ارائه آموزش نباشند ، در حالی که بیش از نیمی ادعا می کنند برای شرکتی که مهارت های دیجیتالی را در لیست اولویت های خود قرار می دهد ، درخواست خواهند کرد.

در اقتصادی که به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود ، سازمان هایی که می توانند شکاف استعدادی را پشت سر بگذارند ، بر کسانی که هنوز ایستاده اند ، حائز اهمیت هستند.

۸ Education آموزش عالی باید تطبیق یابد

با وجود بیش از ۷۵۰،۰۰۰ شغل فناوری اطلاعات در سال ۲۰۲۰ ، سیستم آموزش و صنعت باید با هم همکاری کنند

این توییت

بسیاری از فارغ التحصیلان سیستم آموزش و پرورش را آماده ی کار در دنیای دیجیتال که به سرعت در حال پیشرفت است ، رها نمی کنند. این امر به این دلیل است که سیستم آموزش و پرورش در تلاش است تا ریشه های موفقیت دیجیتالی را در سالهای اولیه بکار گیرد.

همانطور که سیستم آموزش و پرورش در تلاش برای سازگاری است ، متخصصان جوان تلاش می کنند که شکافها را با مهارتهای محدودی که در حال حاضر دارند ، برطرف کنند ، زیرا بازگشت به آموزش و یادگیری مهارتهای دیجیتالی مورد نیاز غیر ممکن است. و بنابراین ، شکاف گسترش می یابد.

برنامه های سنتی ۴ ساله در برنامه های یادگیری آنها سفت و سخت است و با هزینه های هنگفتی همراه است که می تواند بسیاری از افراد را نگران کند. با گزینه های بیشتر در یادگیری آنلاین ، جوانان بیشتر و بیشتری می توانند کنترل آموزش خود را به دست گیرند.

فارغ التحصیلان باید برای آینده مجهزتر باشند ، بنابراین باید شیوه تدریس دانش آموزان تغییر کند. بدین ترتیب ، ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید برنامه های یادگیری خود را تطبیق دهند ، و اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان درک دیجیتالی و ارتباط آن با مسیرهای شغلی و آینده خود را کسب می کنند.

اکنون ، مشاغل باید مهارت های لازم را روشن کنند. آنها برای برآوردن نیروی کار فعلی ، باید در آموزش های داخلی با کیفیت سرمایه گذاری کنند تا به پیشرفت شغلی کمک کنند.

لونبطور خلاصه ، شرکت ها باید به دنبال فرهنگ دیجیتالی باشند که یادگیری مداوم را ترغیب می کند. آنها باید چشم انداز خود را برای ماندن در خط مقدم شیوه ها و فرآیندهای دیجیتالی ، بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام صنعت قرار دارند ، داشته باشند.

در اصل آن ، کارفرمایان و ارائه دهندگان آموزش و پرورش نیاز به همکاری نزدیک دارند ، تشویق بیشتر متخصصان کارگر برای پذیرش دیجیتالی برای تقویت نقشهایشان در این بخش بی ربط است در حالیکه مشاغلی که در ابتکارات دولت شرکت می کنند در نبرد استعدادهای دیجیتال به دست می آیند. .

مشارکت کننده

You may have missed