نوامبر 28, 2020

آیا دیجیتال ASOS را می سازد یا می شکند؟

1 min read

ASOS ، بزرگترین خرده فروش آنلاین مد انگلستان با کاهش قیمت سهام ، رشد کند فروش را تجربه می کند. تحلیلگران دیروز گزارش دادند که سهام بیش از ۸ درصد کاهش یافته و رشد درآمد کند شده است. با این حال ، تحلیلگران از سرمایه گذاری ASOS در فناوری برای بهبود تجربه مشتری و استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای پرداخت سود سهام بلند مدت حمایت کرده اند.

کاهش قیمت

چگونه ASOS از کانال های دیجیتال برای تبلیغ برند استفاده می کند؟

دیجیتال

ASOS با استفاده از تعدادی کانال کانالهای پولی و ارگانیک برای ارتقاء برند و دامنه محصول ، رویکرد متقابل را اتخاذ کرده است. ما نگاهی به برخی از کانالهای دیجیتالی که شرکت از آنها استفاده می کند ، انداخته ایم و شاید شما نکات مفیدی را برای برند شخصی خود پیدا کنید.

توییتر

ASOS دارای پروفایل های متعدد توییتر است که به روزرسانی های روند ، پشتیبانی مشتری و پیشنهادات برای چندین کشور را ارائه می دهد.

با صدای جیر جیر چندین بار در طول روز ، ASOS از ترکیبی از ایده های لباس با تصاویر موجود و همچنین تخفیف و پیشنهادات منحصراً برای پیروان توییتر استفاده می کند. مهم است که به دنبال کنندگان خود محتوای منحصر به فردی که در کانال های دیگر دریافت نمی کنند ، پیشنهاد دهید. اگر از این رویکرد استفاده می کنید ، مطمئن شوید که برای Facebook ، گوگل+ ، Instagram ، Snapchat و Pinterest محتوای متفاوتی ایجاد کرده اید.

ایده

گوگل+ ASOS استراتژی خود را در گوگل+ تغییر داده و نه اینکه از همان محتویات فید توییتر خود استفاده کند ، آنها جیف تعبیه کردند. این شرکت گیف های متفاوتی و منحصر به فرد ایجاد کرده است که یک ویژگی روزانه در صفحه گوگل+ آنها است. این مارک فقط به اشتراک گذاری تصاویر از محصولات خود نمی پردازد ، بلکه یک جنبه انسانی تر از این فیلم با محتوای تحقیرآمیز از فیلم های محبوب و برنامه های تلویزیونی مانند “Prince Prince of Bel Air” و شخصیت های دوست داشتنی نشان می دهد. من را نفرت آور.

فیس بوک

اگرچه یک استراتژی مشابه با توییتر و گوگل+ ، ASOS محتوای استفاده شده در فیس بوک را متفاوت می کند. این ایده خوبی است که بتوانید محتوای خود را در همه کانالها تغییر دهید زیرا برخی از طرفداران و دنبال کنندگان شما با مارک شما در سیستم عامل های مختلف متصل می شوند. به نظر می رسد ASOS یک مزیت برای به اشتراک گذاری تصاویر حیوانات دارد که به نظر می رسد کار می کند.

پینترست

ASOS در آستانه کریسمس ۲۰۱۳ ، ۱۷۲۸ سهم در هفته در Pinterest ایجاد کرد. در کل ، ۱۶۰،۹۵۸ پیوند به محتوای ASOS.com توسط کاربران پین شده بود. ASOS دارای بیش از ۶۰،۰۰۰ دنبال کننده Pinterest ، هفت برابر تعداد دنبال کنندگان در Pinterest به عنوان نزدیکترین خرده فروش بعدی ، Next ، با بیش از ۹۰۰۰ دنبال کننده است. موفق ترین مورد ASOS در Pinterest ، یک ظاهر “سفر در جاده” ، ۵۱،۵۸۸ بار قلاب شده است.

یک مطلب دیگر:
KPI های بازاریابی دیجیتال: نحوه انتخاب و پیگیری

عکس فوری

اواخر سال گذشته ، ASOS کدهای تخفیف مختلفی را برای پیروان خود ارسال کرد. کدها منحصر به فرد بودند تا شرکت بتواند نتایج حاصل از کد را پیگیری کند. اسنپ ​​چت بیشتر توسط نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد و این روشی بسیار منحصر به فرد برای دستیابی شرکت به مخاطبان جوان تر است.

SEO

ASOS در جایگاه برتر لیست های جستجوی ارگانیک برای “لباس های ماکسی” ظاهر شده است ، اما هنوز هم از نظر SEO جایی برای بهبود وجود دارد. به عنوان مثال ، آنها می توانند از لینکهای سایت استفاده کنند که به این برند امکان می دهد مشتری را مستقیماً به صفحه لباسهای ماکسی ، حتی یک رنگ خاص از لباس ماکسی ، منتقل کند. می توانید نحوه تنظیم آن را در اینجا بیاموزید

AdWords

ASOS در “لباس های ماکسی” در یکی از موقعیت های برتر تبلیغ ظاهر می شود و از ویژگی رتبه بندی فروشنده استفاده می کند. رتبه بندی های فروشنده کیفیت کلی تبلیغات شما را بهبود می بخشد زیرا به مخاطب هدف شما می گوید افراد دیگری که قبلاً خریداری کرده اند و راضی هستند. می توانید دریابید که رتبه بندی فروشنده در اینجا چگونه کار می کند

طرح وفاداری آنلاین

ASOS در حال آزمایش یک طرح وفاداری آنلاین با ۳۲۵۰۰۰ مشتری است. این برنامه برای هر یازده یونی که خرج می کند ، پنج امتیاز را به کاربران ارائه می دهد که ارزش هر امتیاز ۱p است. این بدان معناست که اگر مشتری ۶۰۰ پوند هزینه کند ، ۳۰۰ امتیاز به ارزش £ ۳ earn کسب می کند. این طرح برای تقویت تعامل و وفاداری به برند پیاده سازی شده است.

این شرکت اعلام کرده است که ضمن شناسایی کانالهای پرهزینه تر برای افزایش فروش ، هزینه های بازاریابی دیجیتال را کاهش می دهد. ما احساس می کنیم که یک استراتژی دیجیتالی قوی برای خرده فروشان آنلاین فقط مهم است ، و آنها باید هر کانال را بصورت جداگانه تجزیه و تحلیل کنند تا بستری را که بیشترین فروش را دارد تعیین کند. استراتژی بازاریابی دیجیتالی ASOS به ویژه در تنظیم قیمت ، هدف گذاری و کالا توسط مناطق جغرافیایی ضروری استد درک درایورها و تأثیرگذارها در هر یک از بازارهای آن.

قیمت

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.