بهترین موسسات مهاجرتی ایران برای مهاجرت به کانادا را از چگونه تشخیص دهیم؟

 

مهاجرت به کانادا در سال‌های اخیر سودای بسیاری از هم‌وطنان‌مان بوده است. اگر تجربه‌ی مراجعه به بهترین موسسات مهاجرتی ایران را داشته باشید، یا اگر به صفحات مجازی این نوع موسسات مراجعه کرده باشید، چه در جلسات حضوری و چه در کامنت‌های پایین پست‌ها، اکثرا با این سوال مواجه می‌شوید که برای مهاجرت به کانادا باید از کجا شروع کرد، یا اولین گام برای مهاجرت به کانادا چیست؟ نویسنده‌ی این سطور که تجربه‌ی کار در بهترین موسسات مهاجرتی ایران و بالاخص سابقه‌ی طولانی در همکاری با بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد را داشته، به جرات می‌تواند بگوید که اولین گام برای مهاجرت به کانادا انتخاب مناسب‌ترین روش یا پلن مهاجرتی بر طبق پلن‌های تعریف‌شده در سیستم مهاجرتی کشور کاناداست. در این مقاله می‌خواهیم معیارهای انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به کانادا را با هم مرور کنیم.

معیارهای انتخاب روش برای مهاجرت به کانادا

معیار اول برای مهاجرت به کانادا : سن متقاضی

تقریبا در همه‌ی روش‌های مهاجرت به کانادا فاکتور سن از اهمیتی اساسی برخوردار است. بعضی از روش‌های مهاجرت به کانادا که اساساً امتیازمحور هستند، بیشترین امتیاز سن را به متقاضیانی می‌دهند که سن‌شان بین 20 تا 30 سال باشد. مثلا سیستم اکسپرس اینتری که رایج‌ترین و سریع‌ترین روش مهاجرت به کاناداست، حداکثر امتیازی که به فاکتور سن می‌دهد، 110 امتیاز (از مجموع 600 امتیاز اصلی) است که به دامنه‌ی سنیِ 20 تا 29 سال تعلق می‌گیرد. در مورد سن باید گفت که معمولا روش‌هایی که برای مهاجرت به کانادا بر شغل و تخصص متقاضی متکی است، اساساً به متقاضیانِ زیر 18 سال (که قانوناً به سن کار نرسیده‌اند) هیچ امتیازی نمی‌دهند و از آن طرف، متقاضیان بالای 45 سال (که عملاً در نیمه‌ی دومِ عمر کاری‌شان هستند) نیز امتیازی نخواهند گرفت. البته فاکتور سن در روش‌های سرمایه‌گذاری، اهمیت بسیار کمتری دارد.

معیار دوم برای مهاجرت به کانادا : تمکن مالی

مهاجرت به کانادا بدون داشتن پول و سرمایه‌ی لازم عملاً امکان‌پذیر نیست. البته مقدار سرمایه‌ی لازم، می‌تواند بر حسب روش انتخابی، بسیار متفاوت باشد. روش‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اساساً بدون در اختیار داشتن سرمایه‌ی زیاد (سرمایه‌های بالاتر از 200-300 هزار دلار) ممکن نخواهد بود. اما روش‌های کاری (مثل همان روش اکسپرس اینتری که مثال زدیم)، به سرمایه‌ی بسیار کمتری (در حد 30-40 هزار دلار) نیاز خواهند داشت.

معیار سوم برای مهاجرت به کانادا : سابقه کار

داشتن سابقه کار اساساً برای متقاضیانی اهمیت دارد که قرار است به پشتوانه‌ی مهارت و تخصص شغلی خود درخواست مهاجرت به کانادا کنند. در این روش‌های کاری، سابقه‌ی کار نشان‌دهنده‌ی میزان تجربه‌ی متقاضی در آن شغل (پیش از مهاجرت به کانادا) خواهد بود. در بعضی از روش‌های مهاجرت به کانادا داشتن سابقه‌ی کار در خود کشور کانادا مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود و شانس متقاضی برای اخذ اقامت دائم کانادا را افزایش می‌دهد، اما در اکثر روش‌های دیگر، داشتن سابقه کار در ایران نیز به همان اندازه کفایت می‌کند.

معیار چهارم برای مهاجرت به کانادا : مدرک و رشته تحصیلی

اگرچه سطح تحصیلات در بعضی از روش‌های مهاجرت به کانادا اهمیتی ندارد، اما اکثر روش‌ها به مدرک تحصیلی متقاضی وزن زیادی می‌دهند. نکته‌ی مهم درباره‌ی تحصیلات متقاضی این است که رشته‌ی تحصیلی متقاضی باید الزاماً با سابقه‌ی کار و با شغلی که قرار است در کانادا انجام دهد، همخوانی داشته باشد. در کشور ما امری بسیار عادی است که یک نفر لیسانس روان‌شناسی داشته باشد و 10 سال سابقه کار در حوزه‌ی حسابداری. اما برای مهاجرت به کانادا متقاضی الزاما باید رشته‌ی تحصیلی و تخصص شغلی‌اش با هم مرتبط باشند. معمولا به متقاضیانی که سابقه‌ی کارشان ربطی به رشته‌ی تحصیلی‌شان ندارد توصیه می‌شود در رشته‌ای مرتبط با شغل‌شان یک گواهی تحصیلی (فنی حرفه‌ای یا مشابه آن) اخذ نمایند.

معیار پنجم: سابقه مدیریت

روش‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا همیشه این پیش‌شرط را دارند که متقاضی باید حتما سابقه‌ی مدیریت کسب و کار داشته باشد. مهم نیست این سابقه مدیریت، مربوط به مدیریت یک کارخانه یا شرکت بزرگ باشد یا مدیریت یک رستوران یا کافی‌شاپ کوچک. مهم این است که متقاضی، نشان دهد سابقه‌ی مدیریت یک بیزینس را دارد. متقاضیان روش‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ملزم خواهند بود برای اخذ اقامت دائم کانادا، حتما بیزینسی در کانادا داشته باشند که حداقل یک شهروند یا مقیم دائم این کشور در آن بیزینس استخدام شود.

معیار ششم: سطح زبان

از حدود 100 پلن و برنامه‌ای که برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، فقط دو سه مورد را می‌توان یافت که شرط مدرک زبان نداشته باشند. به عبارت دیگر، تقریبا همه‌ی روش‌های مهاجرت به کانادا مستلزم آن هستند که متقاضی مدرک زبان ارائه نماید. زبان‌های رسمی کشور کانادا، انگلیسی و فرانسوی است و بنابراین متقاضی باید حتما در آزمون‌های بین‌المللی یکی از این دو زبان شرکت کرده باشد و مدرک خود را ارائه نماید. سطح زبانی که هر روش مهاجرتی نیاز دارد، متفاوت از سایر روش‌هاست. در بعضی از روش‌ها با سطح زبانی در حد آیلتس 4 هم می‌شود پذیرش گرفت اما بعضی از روش‌های مهاجرت به کانادا، نمرات بالاتر (در سطح آیلتس 7.5) می‌خواهند.

 

بهترین موسسات مهاجرتی ایران و بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد

در ابتدای این مقاله گفتم که نویسنده‌ی این سطور، سال‌ها سابقه همکاری با بهترین موسسات مهاجرتی ایران را داشته و به طور خاص، سال‌هاست مدیر تولید محتوای بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد بوده است. از آن‌جا که برای مهاجرت به کانادا در اکثر روش‌ها، متقاضیان چاره‌ای جز عقد قرارداد با بهترین موسسات مهاجرتی ایران را ندارند و مجبور خواهند شد پرونده‌ی خود برای مهاجرت به کانادا را به بهترین موسسات مهاجرتی ایران بسپارند، در ادامه می‌خواهم بر حسب تجربه‌ای که در این زمینه دارم، معیارهای انتخاب بهترین موسسات مهاجرتی ایران را بیان کنم، به این امید که خواننده، هنگام انتخاب بهترین موسسات مهاجرتی ایران با نگاهی واقع‌بینانه‌تر و آگاهی بیشتر وارد عقد قرارداد با بهترین موسسات مهاجرتی ایران شود. در پایان نیز بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد را بر مبنای همین معیارها خدمت شما معرفی خواهم کرد.

مطلب دیگر :
تهیه و خرید  لوازم یدکی لیفان از چین اتو یدک

معیارهای انتخاب بهترین موسسات مهاجرتی ایران

  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که در اداره ثبت شرکت‌ها رسماً به ثبت رسیده باشند و از شناسنامه‌ی قانونی برخوردار باشند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که دارای وکلای رسمی دادگستری در ایران و وکلا و مشاوران رسمی مهاجرتی در کشور کانادا باشند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که دارای شبکه‌ی گسترده و فعالی از وکلا و کارگزاران در کشور کانادا باشند تا بتوانند پرونده‌های متقاضیان خود را در هر دو کشور مبدا و مقصد، پیگیری نمایند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که کارشان با متقاضی، به محض اخذ اقامت دائم تمام نشوند بلکه در کشور مقصد نیز کمک‌های لازم را پس از ورود متقاضی ارائه نمایند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که به دلیل داشتن شعبات مختلف در سراسر کشور، بتوان به راحتی به آن‌ها دسترسی یافت و هرگاه لازم شد، به صورت حضوری در دفترشان پیگیر پرونده‌ی خود بود.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که برای وب‌سایت‌شان که نقش ویترین هر موسسه را دارد، اهمیت زیادی قایل شوند و اطلاعات به‌روز و مفید را در وب‌سایت خود منتشر کنند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که نماد اعتماد الکترونیکی را از وزارت صمت دریافت کرده باشند تا بتوان با خیال راحت، وجوه پرداختی را پیگیری نمود.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که کارشناسان، مشاوران و وکلایشان به‌روز باشند و از آخرین تغییرات قوانین و روش‌های مهاجرت به کانادا کاملا مطلع باشند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که رزومه‌ای قوی داشته باشند و پرونده‌های موفق‌شان بیش از پرونده‌های ناموفق باشد.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که حقوق مشتری را در اولویت قرار دهند و به اصول مشتری‌مداری پایبند باشند و برخوردی خوب با تمام مراجعین و متقاضیان داشته باشند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که هر گاه شما به صورتی تلفنی، حضوری یا اینترنتی سوالی از آن‌ها پرسیدید، خود را پاسخگو بدانند و سوال شما را با دقت و حوصله پاسخ دهند.
  • بهترین موسسات مهاجرت ایران موسساتی هستند که اکیدا از دادنِ وعده‌های توخالی پرهیز کنند. مثلا همه می‌دانیم صدور ویزا از جانب اداره‌ی مهاجرت کانادا، هیچ‌وقت قابل تضمین نیست. پس اگر دیدید یک موسسه ادعا می‌کند ویزای تضمینی برای شما می‌گیرد، حتماً به صداقت آن موسسه شک کنید.

 

اما بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد

با عنایت به تمام معیارهایی که در بالا برای انتخاب بهترین موسسات مهاجرتی ایران عرض شد، از نظر نگارنده، بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد بی‌تردید موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر است. رهپویان مهاجر شعبات مختلف و متعددی در سراسر کشور دارد، اما آن‌چه در ادامه‌ بیان می‌کنم، معرفی یکی از زیرمجموعه‌های رهپویان مهاجر است که من آن را بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد می‌دانم.

این نمایندگی رهپویان به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد توسط تیمی زبده و متخصص در حوزه مهاجرت اداره می‌شود. این تیم، تحت مدیریت سرکار خانم زینب بیگله مشغول به فعالیت است. درباره‌ی مدیر رهپویان مهاجر به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد باید گفت که وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و در چندین دانشگاه مشهد، از قبیل دانشگاه علمی کاربردیِ میراث فرهنگی، دانشگاه فنی حرفه‌ای و علمی کاربردی پردیسان تدریس می‌کنند و دارای 16 سال سابقه فعال در حوزه‌های گردشگری، اخذ ویزای شینگن، و اخذ انواع ویزاهای کانادا و استرالیا هستند که پس از عقد قرارداد با رهپویان مهاجر آتی‌نگر، به عنوان مدیر بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد فعالیت خود را به صورت متمرکز آغاز کرد.

دفتر نمایندگی بهترین موسسه مهاجرتی در مشهد یعنی موسسه رهپویان مهاجر، در خیابان سلمان فارسی، بین راهنمایی ۲۲ و فلسطین ۲۱، ساختمان اداری کیان، طبقه ۴، واحد ۸ واقع شده است و هر روزه در ساعات اداری، میزبان و پذیرای کلیه متقاضیانی است که مایل به حضور در دفتر موسسه هستند. اگر مایل به صحبت با کارشناسان این موسسه مهاجرتی هستید، کافی است با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

05138462543

05138462544

09151237938

09911223155