۵ پیش بینی در مورد آینده بازاریابی موبایل

    همانطور که اخیراً گزارش خودی تجاری نشان داده است ، موبایل از نظر کاربرد و کسب درآمد با سرعتی سریع رو به رشد است. مصرف کنندگان اکنون زمان بیشتری را صرف استفاده از برنامه های تلفن همراه نسبت به رایانه های رومیزی و تلفن همراه می کنند برترین طبقه تبلیغات دیجیتال برای رشد (اشغال ۴۲٫۶٪ باورنکردنی).

    دیجیتال

    همه چیز در حال حرکت است. از وب سایت های تلفن همراه گرفته تا پرداخت های تلفن همراه ، تلفن مدرن کاملاً دنیا را تغییر داده است ، اما آینده ای ویژه جالب برای نشانگرهای دیجیتال دارد. ما برای پیش بینی های خود در مورد آینده بازاریابی سیار به ۵ متخصص در زمینه بازاریابی موبایل نزدیک شدیم.

    موبایل

    کریس کانینگهام کیست؟

    کریس کانینگهام کارآفرین سریال است و عاشق موبایل است. کانینگهام اکنون سرپرست شرکت IronSource است که پیش از IPO در انتظار خود ، ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

    دلار

    اندیشه های کریس در مورد وضعیت فعلی موبایل؟

    “شرکت های بی سیم آن را دریافت نمی کنند ، آنها می خواهند هر دلار آخر را از کاربر خود خارج کنند در حالی که شرکتهای نوآورتر خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند و در مورد واتس اپ ، امکان شرکت در بین المللی وجود دارد.”

    وی ادامه داد: “پیامک باید با نحوه ارتباط مردم ، در گروه ها ، با عکس ها و بدون اصطکاک سازگار شود. شرکت های حمل و نقل قبلاً با تعداد زیادی از مصرف کنندگان رابطه برقرار می کنند. آنها باید راه های جدیدی را برای اعمال روابط مناسب بیابند که باعث افزایش درآمد در عین افزودن ارزش برای مشتریان می شود. “

    نظرات در مورد تبلیغات در برنامه های تلفن همراه؟

    فعالیت در تلفن همراه در واقع می تواند به ناشر و تبلیغ کننده آگاهی دهد که چه فعالیتهایی باعث عملکرد و ارزش تبلیغ می شود. آیا بعد از اتمام ماموریت ، یا بعد از به اشتراک گذاشتن یک دیدگاه ، بین سطح دو یا سه بازی بازی وجود دارد؟ “

    ما فکر نمی کنیم برداشت ها متریک مناسب است. مقدار نامحدود عرضه وجود دارد ، که ارزش آنها را پایین می آورد. ما می خواهیم ناشران به داده های مرتبط با فعالیت نگاه کنند.

    اندیشه هایی درباره آینده موبایل؟

    پیام های زیبا و خلاقانه در متن مناسب و با داده های صحیح برای هدایت آن – داده هایی که مبتنی بر رفتار فعالیت است – هنگامی که در مقابل چه کسی قرار دارد.

    مونی مونفورد کیست؟

    مونی مشاور مشاور Paramount Entertainment و لیورپول FC در زمینه استراتژی های تلفن همراه و اجتماعی است ، و همچنین یک نویسنده فنی برای Forbes ، The Economist ، Mashable و Telegraph است.

    اندیشه هایی درباره وضعیت فعلی موبایل؟

    وی گفت: “در سطح جهان ، WhatsApp و SnapChat آخرین پادشاهان جهان هستند و کاربران جدید را به حدی اضافه می کنند که به آنها نیاز دارند تا ساکنان سایر سیارات را برای ثبت نام در این سیستم ثبت نام کنند. آنچه بیش از یک قرن با تلفن اتفاق افتاده است اکنون در مقیاس ماهانه اتفاق می افتد. “

    اندیشه هایی درباره آینده موبایل؟

    “من می گویم NFC (در نزدیکی ارتباطات میدانی ، یک فناوری برای پرداخت تلفن همراه و بازاریابی خلاق) بسیار جالب است. فکر می کنم خیلی عالی است که بتوانم تلفن خود را روی دستگاه بکشم و با پول دیجیتال بپردازم. “

    “من هنوز هم فکر می کنم اپراتورها یک ترفند را از دست داده اند. اپراتورهای تلفن همراه این توانایی را دارند که بتوانند مبلغ پرداختی را بپردازند. در واقع ، من همیشه فکر می کردم اپراتورهای مخابراتی به بانک تبدیل می شوند. همیشه فکر می کردم Vodafone قصد دارد MasterCard را تصاحب کند. اما اتفاقی مانند این اتفاق می افتد. بانکداری موبایل طی چند سال همه جا رواج خواهد داشت.

    آنتونی کویگلی کیست؟

    به عنوان مدیر و بنیانگذار موسسه بازاریابی دیجیتال ، آنتونی یکی از پیشگامان بازاریابی دیجیتال به حساب می آید. در خارج از نقش خود با انستیتوی بازاریابی دیجیتال ، آنتونی به سازمانها و مربیان مشاوره در زمینه برنامه ریزی و اجرای مبارزات دیجیتالی و استفاده از فن آوری های آنلاین به عنوان بخشی از رشد تجاری آنها توصیه می کند.

    برنامه ریزی

    اندیشه هایی درباره وضعیت فعلی موبایل؟

    “انتظار این است که همه فعالیت های تجاری و مصرف کننده باید از طریق تلفن همراه در دسترس باشند. بنابراین ، در واقع داشتن یک برنامه موبایل مورد علاقه مهم نیست. من در واقع می گویم که برخی از محصولات و خدمات وجود دارد که فکر می کنم در صورت عدم دستیابی به تلفن همراه ، ممکن است با آنها مبارزه کنند. همانطور که قبلاً نیز گفتم ، اگر مشاغل شما فعال نیست ، شما goasis می شوید! “

    اندیشه هایی درباره آینده موبایل؟

    روند موبایل با سرعت وحشتناک ادامه خواهد یافت. در واقع ، من معتقدم که این روند در حال تسریع است و ما روشهای جدیدتری خواهیم دید که دیجیتال موبایل بر زندگی ما تأثیر خواهد گذاشت. به ویژه ، ما در سال ۲۰۱۵ شاهد افزایش پوشیدنی خواهیم بود ، که صرفاً گسترش انقلاب متحرک است. “

    اندرو مکادم کیست؟

    اندرو در تیم توسعه دهنده و بستر های نرم افزاری Evangelism برای مایکروسافت مبدل است. اندرو ۷ سال گذشته را در Vod گذراندبعد از ایرلند به عنوان مدیر تجارت به سمت مدیرعامل و به عنوان رئیس فروش و بازاریابی آنلاین به پایان رسید.

    اندیشه هایی درباره وضعیت فعلی موبایل؟

    “ما باید متوقف شویم به آنچه که در گذشته انجام داده ایم و شروع به فکر کردن در مورد آنچه می توانیم در آینده انجام دهیم. همانطور که انیشتین گفت ، منطق شما را از یک به b منتقل می کند ، تخیل شما را به همه جا سوق می دهد. “

    قدرت تلفن شما زمینه ای را برای شما ایجاد می کند مانند هر چیز دیگری. شما رسانه های اجتماعی با تلفن خود پیوند خورده اید ، بنابراین می داند دوست دارید و چه کسی هستید. تقویم شما را دارد بنابراین می داند کجا می روید و با چه کسانی هستید. این مکان شماست ، که یکی از مهمترین ویژگی ها در بازاریابی متنی است. “

    اندیشه هایی درباره آینده موبایل؟

    “در چند سال آینده ما می خواهیم محاسبات و تبلیغات متنی بیشتری را ببینیم. دستگاه های ما شروع به پشتیبانی بیشتر و بیشتری خواهند کرد. “

    ایامون کری کیست؟

    Eamonn مشاور استارتاپ ها و مربی Techstars در لندن است ، Eamonn پیشینه متنوعی دارد و با بسیاری از مارک های برتر ، Diageo ، دولت ابوظبی ، بهترین خرید ، Colgate ، Telefonica در میان دیگران همکاری کرده است. وی در حال حاضر رئیس رئیس دیجیتال در ارتباطات MHP است.

    افکار در مورد وضعیت فعلی موبایل؟

    بسیاری از تبلیغات موبایل به جای اینکه مفید باشند ، تحریک کننده هستند. مشکلات زیادی در زمینه بازاریابی موبایل به شکل فعلی وجود دارد. ۴۰٪ از همه کلیکها بی فایده است. ۱۸٪ از این افراد کلاهبرداری با کلیک و ۲۲٪ کلیک تصادفی هستند. اما بگذارید واضح باشد: مردم از تبلیغات متنفر نیستند ، از تبلیغات بد متنفر هستند. “

    مشکلات

    اندیشه هایی درباره آینده موبایل؟

    آینده برای برنامه های موبایل در ایجاد محصولی است که مردم مایل به پرداخت آن هستند. تبلیغات نمی توانند یک تجارت را حفظ کنند. ببینید WhatsApp چه محصولی عالی ساخته و هزینه آن را پرداخت کرده اند. این آینده برای برنامه های تلفن همراه است. “

    همه سخنرانان ذکر شده در این مقاله در کنفرانس بازاریابی موبایل ۳XE Digital در تاریخ ۲۹ ژانویه صحبت می کنند. به عنوان یک حامی طلا از این رویداد ، DMI خوشحال است که به خوانندگان منظم وبلاگ ما ۵۰٪ تخفیف در بلیط های معمولی ارائه می دهد. از کد تخفیف “DMIReaders” استفاده کنید یا اینجا را کلیک کنید تا کد تخفیف به طور خودکار اعمال شود.