۶ قدم برای کمک به ارسال وبلاگ خود در صعود به رتبه های گوگل

    آیا می خواهید پست وبلاگ خود را توسط Google پیدا و مورد علاقه خود قرار دهید؟ در ۶ مرحله با اجرای آسان ما به شما کمک خواهیم کرد تا در سمت خوب Google قرار بگیرید ، از صفحات موتور جستجو صعود کنید و به مشتریان بالقوه با روشی مناسب تر از همیشه برسید.

    به این ترتیب لطفا برای بهینه سازی نهایی …

    ۱ ٫ به متن فکر کنید ، نه به کلمات کلیدی

    Google دیگر کلمات کلیدی خاصی را بیرون نمی آورد و آنها را با سؤالات کاربر شما مطابقت می دهد. اکنون آن عنکبوتهای حیله گر جستجوی گوگل وب سایت شما را برای تفسیر مطالب شما و نتیجه گیری های خود درباره آنچه وب سایت شما ارائه می دهد ، خزنده می کنند. اما به چه معنی است؟ در اصل ، گوگل به دنبال کلمات خاص و معنا نیست.

    آیا به عنوان مثال می دانید که Google به جای کلمات کلیدی ، از مترادف استفاده می کند تا حداکثر ۷۰ درصد جستجوها را به دست آورد؟ بنابراین عبارات دقیق را فراموش کرده و کمی سرگرم کننده و بازیگوش به کلمات خود اضافه کنید – فقط اطمینان حاصل کنید که محتوای شما هنوز هم در زمینه موردنظر شما برای جستجوی مشتریان ارائه می شود.

    فکر کنید: ۱٫ مشتریان من چگونه می توانند در این پست جستجو کنند و به چه سؤالاتی پاسخ می دهند؟ ۲٫ چگونه می توانم مطالب مربوطه را به روشی جذاب و متناسب با خواسته ها و نیازهای آنها ارائه دهم؟ فقط در این صورت باید دست به دستکاری ، نوشتن و بهینه سازی بزنید.

    ۲ ٫ SEO Yoast

    اگر از WordPress استفاده می کنید ، از افزونه SEO مناسب مانند Yoast استفاده کنید. این یک الگوی پر کردن آسان با گیرنده های SEO با وضوح مشخص است. نکته جالب در مورد این افزونه این است که همچنین یک “پیش نمایش قطعه” را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید هنگام پر کردن و ذخیره کردن آنها ، ببینید که چگونه داده های متا شما در موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

    Yoast همچنین به شما می گوید که ویژگی های برجسته “کلمه کلیدی” شما در عناصر مختلف داده های متا (چقدر به کلمات کلیدی و موضوعات طولانی فکر کنید) نه به کلمات خاص.

    ۳ ٫ داده متا

    Google همه چیز را در پست وبلاگ شما خزنده نمی کند (و نمی تواند). درعوض ، از مهمترین عناصر محتوای شما نشانگرهای خاصی را می گیرد. خبر جالب این است که شما ، به عنوان نویسنده ، تأثیر قدرتمندی بر آنچه گوگل مهم و خزنده می داند تأثیر می گذارد. با پر کردن داده های متا به طور کامل و صحیح می توانید میزان دستیابی و ارتباط آن پست تازه پخته شده را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

    ماموریت شما؟ اگر جعبه ای را پر کند ، یک هدف دارد – وظیفه شماست که تمام اطلاعات را به روشی مناسب و منحصر به فرد پر کنید. نگران نباشید ، ما مهمترین عناصر داده متا را در زیر توضیح خواهیم داد و چگونه می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

    توضیحات متا –

    توضیحات متا شما قطعه ای است که وقتی کاربر عبارات خاصی را که مربوط به پست وب سایت / وبلاگ شما باشد ، در Google ظاهر می شود. لازم است توضیحی بی نظیر و قانع کننده و در عین حال مرتبط با محتوای پست وبلاگ شما ارائه شود – این شانس شما برای تعیین انتظارات ، در عین حال هیجان زده و اشتهای خواننده شماست.

    نکته برتر: توضیحات متا را بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید زیرا احتمال دارد اگر نمایش داده شود در موتورهای جستجو ، اضافی کاهش می یابد.

    گزیده ای –

    گزیده شما مبهمی است که پست وبلاگ شما را به خوانندگان وب سایت شما معرفی می کند. در صفحه اصلی وبلاگ شما ظاهر می شود ، بنابراین در مورد ایجاد یک قطعه جالب و قابل کلیک اما در عین حال متنی و به وضوح برچسب زده شده است.

    URL –

    URL شما باید بیش از حد بهینه شود تا زمینه پست شما فراهم شود. وردپرس این مورد را به طور خودکار از عنوان شما خارج می کند. با این وجود ، حتماً URL خود را قبل از انتشار بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از بهینه بودن آن استفاده کرده و عبارات مورد نیاز خود را شامل می شود. شایان ذکر است: اولین عنوانی که ذخیره می کنید در URL قرار می گیرد ، بنابراین اگر عنوان خود را تغییر دهید ، باید URL خود را به صورت دستی تغییر دهید. همچنین می توانید کلمات غیر ضروری مانند “و” و “حذف کنید.

    ۴ ٫ عناوین و زیرنویس ها

    عناوین (برچسب H1) –

    تیتر شما (درست مثل بقیه مقاله شما) باید برای کاربران نوشته شود و نه موتورهای جستجو. متن برای عناوین مهم است ، اما شما همچنین می خواهید به اشتراک گذاری و دوست داشتن توجه کنید ، بنابراین به خوانندگان خود بگویید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشند اما با روشی سرگرم کننده. اگر برای ایده های خود گیر کرده اید ، در اینجا یک پست وبلاگ مفید در مورد چگونگی ساخت عنوان کامل و خنداندن عناوین قابل پیش بینی ، متمرکز بر کلمات کلیدی و کمی کسل کننده که خوانندگان شما (یا نام تجاری شما) از آنها طرفداری نمی کنند ، آورده شده است.

    ایده

    زیرنویس ها (برچسب های H2 ، H3 ، و غیره) –

    زیرنویسهای شما عناوین مینی هستند که در سراسر پست وبلاگ شما ظاهر می شوند تا نشانگرهایی را هم به Google و هم برای خوانندگان شما ارائه دهند. آنها به شما کمک می کنند تا یک پست قابل هضم ، قابل خواندن و به راحتی اسکن شده ایجاد کنید. باز هم ، اینها باید به یک نکته باشند اما شما ، به عنوان یک نویسندهو بازاریاب دیجیتال ، هرگز نباید از سرگرمی کمی هراس داشته باشید.

    دیجیتال

    ۵ Text متن لنگر

    متن Anchor متنی است که به عنوان پیوندی در پست وبلاگ شما ظاهر می شود و خوانندگان شما را به کلیک بر روی آن ترغیب می کند. باز هم می توانید (و باید) این را برای سئو بهینه کنید. بنابراین تشریفات “اینجا را کلیک کنید” خم کنید و تماس واقعی و مرتبط با اقدامات ایجاد کنید که به وضوح توضیح دهد که خواننده شما هنگام کلیک باید انتظار چه چیزی را داشته باشد. و به یاد داشته باشید: این به Google کمک می کند تا پست شما را نیز درک کند. می توانید از متن لنگر استفاده کنید:

    پیوند داخلی –

    پیوندهای داخلی به کاهش میزان گزاف گویی شما کمک می کنند ، از ناوبری کمک می گیرند و خوانندگان خود را به کشف جنبه های مربوط به وبلاگ و / یا وب سایت خود تشویق می کنند.

    پیوند خارجی –

    پیوندهای خارجی به شما در ایجاد ارزش برای خوانندگان شما کمک می کند ، این امکان را به شما می دهد تا مطالب مفید ، آمار و اطلاعات بیشتر را از سایت ها و وبلاگ های معتبر و با کیفیت به اشتراک بگذارید.

    ۶ ٫ بهینه سازی تصاویر

    برای کمک به عنکبوتهای Google در خواندن و ایندکس کردن آنها ، توضیحات واضح و مختصر به تصاویر خود ضروری است. هنگام بارگذاری یک تصویر در وبلاگ خود ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مرتبط را اضافه می کنید.

    بیش از ۹۰٪ از کاربران وب برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند ، به موتورهای جستجو متکی هستند. دیپلم حرفه ای آنلاین ما در جستجوی بازاریابی توسط متخصصان صنعت ایجاد ، تأیید شده و معتبر می شود و دانش تخصصی موردنیاز برای پیشرفت در این زمینه را به شما می دهد.

    زارا برک