۸ راهکار دلالان می توانند از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده کنند

    به عنوان یک وام دهنده ممکن است در ده سال گذشته تغییر اساسی را تجربه کرده باشید. مشتریان شروع به خرید خانه ها به روشی متفاوت می کنند ، غالباً با تحقیقات در بازار آنلاین و دید روشنی از دقیقاً آنچه می خواهند از خانه آینده خود شروع کنند ، آغاز می شوند.

    برای نمایندگی های برتر کلاس ، بازاریابی دیجیتالی در صدر اقدامات بازاریابی آنها قرار گرفته است. از تولید جدید منجر به تکمیل فروش موفق ، اکنون صنعت املاک و مستغلات به بازاریابی دیجیتال متکی است.

    دیجیتال

    املاک و مستغلات و اهمیت بازاریابی دیجیتال

    رسانه های اجتماعی اولین تغییرات بازی برای دلالان بود که به دنبال راه هایی برای توجه آنلاین بودند. از خرید تبلیغات تجاری در فیس بوک گرفته تا به اشتراک گذاری آلبوم های عکس در لیست های جدید ، سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی به متخصصان املاک و مستغلات اجازه می دهند تا یک برند و یک تجارت پررونق بسازند.

    با وجود ۸۴٪ متخصصان املاک و مستغلات که از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، چگونه می توان کارگزاران مدرن املاک و مستغلات در ایالات متحده را بیشتر در بازار اشباع متمایز کرد؟ استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به استراتژی های بازاریابی سنتی داشته باشد.

    برای شروع استراتژی بازاریابی دیجیتال در املاک و مستغلات ، از ۸ راهنمایی و ترفندهای زیر برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود استفاده کنید:

    ۱ ٫ یک کمپین ایمیل بسازید

    مهم نیست که صنعت باشد ، یک برنامه تبلیغاتی برای پرورش ایمیل ابزاری ارزشمند در ارتباط با سرب جدید و ارتباط با مشتریان قبلی است. در حالت ایده آل ، یک کمپین کاملاً گرد باعث می شود مشتری های بالقوه را از طریق اقدامات از پیش تعیین شده بر اساس مشخصات خریدار آنها و تعامل های قبلی با شما قاطعانه کند.

    طبق گفته Smart Insights ، میانگین نرخ باز ایمیل برای مشاغل املاک و مستغلات در حدود ۲۷٪ با نرخ کلیک (CTR) 3٪ است. اما ، هرچه محتوای شما نسبت به مشتری بیشتر مرتبط باشد ، احتمالاً علاقه مند می شوند ایمیل را باز کنند تا آنچه را که می خواهید بگویید.

    ۲ a یک وب سایت دوستانه ایجاد کنید

    چند بار یک وب سایت را برای بستن آن باز کرده اید زیرا به اندازه کافی سریع بارگیری نمی شود؟ با تعداد زیادی عکس و پیوند ، وب سایت های مسکن گاهی می توانند کابوس توسعه دهنده وب باشند. اما با کمک یک طراح وب حرفه ای و آگاهی از آنچه مشتری های شما به دنبال آن هستند ، متخصصان املاک و مستغلات می توانند یک وب سایت پاسخگو ایجاد کنند که برای مرور موبایل بهینه شده باشد.

    موبایل

    تقریبا نیمی از کل مرور وب در یک دستگاه تلفن همراه انجام شده است ، بنابراین اگر وب سایت شما طراحی نشده است که بتواند پاسخگو باشد ، مشتریان شما قادر نخواهند بود سایت شما را به راحتی مرور کنند. وب سایت دوستانه تلفن همراه شما باید محتوای زیر را در اختیار شما قرار دهد تا بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهد:

       

    • لیستی از لیست های جدید
    •  

    • محتوایی که آنها را در طی مراحل خرید خانه راهنمایی می کند
    •  

    • پیوندهایی به خدمات مرتبط با حرکت مانند وکلا ، جابجایی ها و بازرسان منزل

    علاوه بر این ، اجرای یک ویژگی چت زنده در وب سایت خود را در نظر بگیرید. تجارت املاک و مستغلات شما بسیار محور است ، به این معنی که مهم است که در هنگام نیاز به سؤال در دسترس باشید. سرمایه گذاری در یک نرم افزار چت زنده به شما امکان می دهد ۲۴/۷ را به هم وصل کنید و قرار ملاقات ها را بدون آنکه لزوماً مستقیماً با شما صحبت کنند ، قرار دهد.
    سرمایه گذاری

    ۳ Advertising تبلیغات پرداخت با هر کلیک

    پرداخت به ازای هر کلیک – که به عنوان PPC نیز شناخته می شود – تبلیغات یک استراتژی عالی برای معاملات مسکن است که می خواهند براساس تبلیغاتی که برای هر بار تبلیغ کلیک می کنند ، منجر به تولید جدید شوند.

    PPC گزینه ای عالی برای بازاریابی دیجیتال برای متخصصان املاک و مستغلات است که به دنبال مشتری های بالقوه ای هستند که ممکن است واقعاً به پیشنهاد آنها علاقه مند باشند ، زیرا آنها فقط وقتی شخصی از طریق تبلیغ خود کلیک می کنند ، پرداخت می کنند.

    غالباً ، تبلیغات PPC می تواند به سمت افرادی باشد که در گوگل یا موتور جستجوگر کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کرده اند.

    ۴ ٫ محتوای وبلاگ با ارزش را ایجاد کنید و ارسال کنید

    وب سایت های پاسخگو که دارای یک وبلاگ هستند ، اغلب دارای ۴۳۴٪ صفحه ایندکس شده بیشتر هستند و به متخصصان املاک و مستغلات کمک می کنند تا SEO بهتری را کسب کنند.

    وبلاگ یک روش خارق العاده برای سطح بندی SEO خود ، ایجاد شهرت مثبت به صورت آنلاین و ارائه مشاوره های عملی در مورد خرید یا فروش یک خانه یا یک ملک برای مشتریان است. استراتژی بازاریابی دیجیتالی یک متخصص املاک و مستغلات چیزی نیست بدون محتوای ارزشمند ، خواه در وب سایت شما یا رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

    علاوه بر وب سایت پاسخگو ، اطمینان حاصل کنید که مرتباً مطالبی را می نویسید که خریداران و فروشندگان می توانند برای پاسخ به بیشترین سؤال در مورد املاک و مستغلات خود به آنها مراجعه کنند.

    ۵ ٫ میزبان تورهای مجازی

    تورهای مجازی یک خانه در یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال ، مطالب باورنکردنی است. نهاین تورها فقط محتوای ویدیویی را به اشتراک می گذارند – که باعث می شود ۴۹٪ درآمد برای بازاریابان نسبت به کاربران غیر ویدئویی سریعتر باشد – اما یک مشتری بالقوه می تواند از آنچه واقعاً یک خانه برای ارائه به آنها ارائه می دهد ، ایده بگیرد.

    خرید خانه می تواند دشوار باشد و به عنوان یک کارشناس املاک و مستغلات ، کار شما این است که سفر خرید خانه را تا حد امکان برای مشتری های خود انجام دهید. اندرو جی کار برخی از خصوصیات مهم و منتقدین را که باید سعی در تورهای مجازی موفق داشته باشند به اشتراک گذاشت ، مانند:

       

    • استفاده از فیلم های واقعی خانه ، در مقایسه با تصاویر دیجیتال
    •  

    • اطمینان از فیلم تور در تمام روشهای مشاهده (موبایل و دسک تاپ) تعاملی و پاسخگو است
    •  

    • ساخت تور مجازی به صورت سه بعدی و کاربر پسند

    ۶ a یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

    این یک بار ارسال مطالب مربوط به املاک و مستغلات در حساب Facebook خود هر چند وقت یکبار است ، اما یک استراتژی کامل بازاریابی رسانه های اجتماعی همان چیزی است که واقعاً نتایج مورد نظر را به دست می آورد. برخی از ایده های محتوای مفید برای ارسال در کانال های رسانه های اجتماعی شما عبارتند از:

    ایده

       

    • لیست های جدید یا موجود
    •  

    • بایگانی تیم (اگر کارگزاری املاک و مستغلات را اداره می کنید)
    •  

    • مطالعات موردی
    •  

    • پست های وبلاگ مربوطه
    •  

    • داستان های موفقیت

    اگر در بازاریابی دیجیتالی تجربه کرده اید ، می دانید ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی و ارسال منظم در همه کانال ها چقدر می تواند مشکل باشد. با این حال ، ابزاری مانند بافر به منظور کمک به توسعه و برنامه ریزی محتوای رسانه های اجتماعی ساده و واضح است.

    برنامه ریزی

    مهمترین قانون برای توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی برای مشاغل املاک و مستغلات ، به اشتراک گذاری مطالب متنوع است. اگرچه اشتراک لیست ها عامل مهمی از استراتژی دیجیتالی شما است ، اما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما برای مخاطبان گسترده مفید است ، نه تنها منجر به خرید خانه جدید می شود.

    ۷ ٫ میزبان یک Webinar

    به اشتراک گذاشتن تمام تخصص خود به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات برای بازاریابی موفق دیجیتال بسیار مهم است. خوشبختانه ، تکنیک هایی مانند وبینارها و کارگاه های آنلاین دستیابی به مخاطبان بزرگ و ماندن در صنعت را آسان می کند.

    GoToWebinar ابزاری برای میزبانی وبینار است که به منظور ایجاد و میزبانی رویدادهای وبینار آسان است و از هر دو انتهای این کار بسیار کاربر پسند است.

    بازاریابی دیجیتال برای متخصصان املاک و مستغلات بسیار به تولید سربهای ورودی متکی است ، بنابراین گرفتن نام و تخصص شما از آنجا برای یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال ضروری است.

    ۸ ٫ اطمینان حاصل کنید که زمان خود را صرف سئو می کنید

    سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یک تکنیک مهم برای هدایت منجر به وب سایت شما است. هنگامی که به درستی انجام شود ، وب سایت ها و صفحات وب شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) در طول جستجوهای مربوطه بالاتر ظاهر می شوند.

    با این حال ، گوگل و سایر موتورهای جستجو دائماً الگوریتم های خود را تغییر می دهند ، بنابراین مهم است که بیش از یک بار روی سئو خود تمرکز کنید. کلمات کلیدی جنبه اساسی SEO است که می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند. برای گنجاندن کلمات کلیدی در استراتژی سئو خود ، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتفع مانند مکان و صنعت خود را در کل محتوای وبلاگ و وب سایت خود درج کنید. عناصر دیگری از یک استراتژی سئو قوی وجود دارد ، از جمله:

    از آنجا که محتوا چنین یک سرمایه با ارزش برای یک استراتژی خوب سئو است ، مطمئن شوید که وبلاگ خود را مرتباً به روز می کنید. به طور معمول ، مطالبی که در Google بالاترین رتبه را دارند بین ۱،۱۴۰ کلمه و ۱۲۸۵ کلمه است ، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که به طور مرتب مطالب با فرم بلند و بلند را بنویسید.

    پیشرفت های دیجیتال مارکتینگ که می توانید امروز بسازید

    توسعه پروفایل خریدار: پروفایل خریداران مشتریانی ایده آل هستند که می خواهید از طریق محتوا خود هدف گذاری کنید. از مالکان جدید تا عوامل موجود ، وقت بگذارید تا مخاطبان شما را مشخص کنید ، چه کاری انجام می دهند ، میانگین حقوق و دستمزد آنها و سایر خصوصیاتی که ممکن است بر روند تصمیم گیری آنها تأثیر بگذارد ، باشد.

    شروع به ارسال محتوای مرتبط کنید: چه از وبلاگ شما باشد و چه از طرف متخصص دیگری در زمینه املاک و مستغلات در کارگزاری خود ، محتوای با ارزش بالا چیزی است که خوانندگان را به خود جلب می کند و باعث می شود شهرت شما برای داشتن چاه باشد. متخصص در قالب آنلاین. سعی کنید هفته ای یکبار وبلاگ شرکت خود را به روز کنید و محتوای متنوعی را برای انواع پروفایل خریدار درج کنید.

    کار بر روی بهبود سئوی خود: افزایش رتبه های شما در صفحات نتایج موتور جستجو در سایت هایی مانند گوگل و بینگ به همان اندازه که فکر می کنید سخت نیست. هفتگی چند دقیقه وقت بگذارید تا کلمات کلیدی محبوب و مرتبط با صنعت را در گوگل Ads مرور کنید و مطمئن شوید که آنها را در هر سی وارد کنیدشما را توسعه دهید

    در آموزش بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید: در بازار مدرن ، مهارتهای بازاریابی دیجیتال در اجرای یک تجارت موفق اهمیت بیشتری پیدا می کنند. با انتخاب سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی دیجیتال ، می توانید از مهارت لازم برای ایستادگی از رقابت خود اطمینان حاصل کنید.