اخذ ویزای کار کانادا تضمینی : اقامت و تابعیت کانادا از طریق اخذ ویزای کار

اخذ ویزای کار کانادا تضمینی : اقامت و تابعیت کانادا از طریق اخذ ویزای کار

اخذ ویزای کار کانادا تضمینی

مهم ترین معیار برای افرادی که قصد اخذ ویزای کاری کانادا را دارند و می خواهند در این مسیر قدم نهند نرخ بیکاری است. نرخ بیکاری کشور ها هرساله توسط سازمان های جهانی اعلام می شود و این نرخ نشان دهنده شانس کارجو برای پیدا نمودن شغل است. طبق آخرین آمار در سال 2019 نرخ بیکاری در کشور کانادا 6.3 درصد است. باتوجه به نوع اقلیم و مردم کشور کانادا که اکثرا از ثروت مندان یا افراد با علم بسیار بالا هستند این نرخ بیکاری معیار خوبی به حساب می آید و کارجویان می توانند به امید پیدا نمودن شغل اقدام به دریافت ویزا های مختلف از مسیر های حال حاضر نمایند.

اقامت و تابعیت کانادا از طریق اخذ ویزای کار کانادا

در صورتی که شما از طریق برنامه اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری کانادا اقدام نمایید، از همان ابتدا برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را کسب خواهید نمود. افرادی که از طریق پیشنهاد کار اقدام می کنند نیز باید در نهایت از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند. برای کسب تابعیت و پاسپورت کانادا اولین شرط این است که اقامت دائم کانادا را داشته باشید. 3 سال پس از اخذ اقامت دائم در صورتی که به صورت مرتب در کانادا اقامت داشته اید، مشغول به کار بوده اید و مالیات پرداخته اید می توانید برای دریافت تابعیت کانادا درخواست دهید. شروط دیگری نیز باید برآورده شود تا با درخواست شما موافقت گردد. شرکت در آزمون های مقرر در قوانین این کشور با موضوع تاریخ، زبان، امور اجتماعی و سیاسی و قبولی در این آزمون از جمله این شروط می باشد.

هزینه ویزای کار کانادا

داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های کانادا و سابقه کاری از کارفرمایان کانادایی، از جمله امتیازات مثبت برای متقاضیانی است که قصد کار در کانادا دارند. اما اگر از مهاجران تازه وارد به کانادا هستید و از این امتیازات بی بهره اید، هم نگران نباشید. شما می توانید علاوه بر جستجوهای فردی و مصاحبه کاری با شرکت های نیازمند به نیروی کار، از طریق موسسات و سایت های کاریابی نیز برای پیدا کردن شغل متناسب با مدرک تحصیلی و تخصص خود اقدام نمایید.

این موسسات با دریافت مقدار کمی هزینه از فرد متقاضی، رزومه کاری او را دریافت و پس از بررسی های انجام شده، متقاضی را بر اساس تخصص، به شرکت های مورد نظر، معرفی می نماید. در ادامه لیست شرکت های معتبر کاریابی و آدرس وبسایت های آنها آمده است.

انواع ویزای کار کانادا

همیشه این را به خاطر داشته باشید که کشور کانادا به مهاجرین نیاز دارد، در نتیجه اگر شما بتوانید راه درست را برای خود پیدا کنید و همچنین به کانادا نشان دهید که بودن شما در آنجا به سود آنهاست، در کسب مجوز این کشور موفق خواهید شد. اما قبل از این باید مطلع شوید که گزینه های مختلف مهاجرتی کانادا چه هستند و کدام یک بهترین گزینه برای شماست.
ویزای کار کانادا 2021

مطلب دیگر :
همه چیز درباره ی مبلمان بادی

با کار کردن در کشور کانادا می توانید تجربه کار در این کشور را به دست آورید که در نهایت می تواند به شما در کسب اقامت دائم کمک کند. متقاضیان کلاس اکسپرس کانادایی یا برنامه نامزدان استانی باید تجربه کار در این کشور را داشته باشید.

اگر صلاحیت لازم برای برنامه کارکنان ماهر فدرال یا دیگر برنامه هایی که از طریق سیستم را ندارید، پس کار کردن در کشور کانادا می تواند مورد کلیدی در کسب اقامت دائمتان باشد. اگر برای هر کدام از انواع مجوز کار کانادا اقدام می کنید باید پیشنهاد کار داشته باشید. به عنوان مثال مجوز ارزیابی بازار کار سنتی، مجوز کار مبتنی بر قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی یا مجوز کار مراقب و پرستار درون خانه.

مدارک لازم برای ویزای کاری:

  • گذرنامه معتبر
  • دو قطعه عکس از شخص شما و یک قطعه عکس از هر کدام از اعضای خانواده که قرار است همراه شما باشند.
  • مدارک لازم برای شغلی که قرار است در کانادا انجام دهید
  • در صورتی که کار شما در ایالت کبک است نیاز است گواهینامه های تاییدی کار در کبک را داشته باشید.
  • مدارک قانونی شوهر فرزند و یا پارتنر قانونی که قرار است با شما بیاید
  • فرم ها و مستندات مربوطه به کار مورد نظرو اعضای خانواده
  • فرم مخصوص اخذ ویزای اقامت موقت کانادا
  • این فرم را باید شخص متقاضی کار و تمامی همراهان فرد که بالای ۱۸ سال سن دارند پر کنند. البته بعضی از کشور ها که اتباعشان برای ورود به کانادا نیازی به ویزا ندارند لازم نیست که این فرم را همراه داشته باشند.
  • فرم اظهار نامه قانونی اتحادیه قوانین مشترک. این فرم را باید در صورتی پر کنید که یک شخص سوم به جای شما قرار است به نمایندگی از شما برای کارفرمای مورد نظر در کانادا کار کند.