تعمیر یخچال در اصفهان

بخشی از مشکلات یخچال فریزر

چرا یخچال به اندازه کافی خنک نمیشود؟

  1. این مشکل به دلایل مختلفی به وجود می آید ساده ترین این دلایل انتخاب نشدن درجه مناسب برای دمای یخچال میباشد.
    با توجه به فصل و دمای خانه باید درجه مناسبی برای یخچال انتخاب شود.
  2. دلیل بعدی که باعث رخ دادن این اتفاق میشود بیش از حد پر کردن یخچال میباشد.
    زیادی پر شدن خیچال باعث کم شدن هوای داخل یخچال میشود و با هر بار بازو بسته شدن هم این میزان هوا کمتر هم میشود.
    همچنین در صورتی که غذا های بزرگ را در یخچال قرار میدهید باید دقت داشته باشید سرما ساز های یخچال را مسدود نکند.
  3. نبود فاصله میان موتور یخچال و دیوار پشتی یباعث میشود به فن یخچال هوای کافی نرسد در نتیجه یخچال به قدر کافی خنک نشود.
  4. نشت گاز یخچال هم سبب خنک نشدن داخل آن میشود.

 

علت بوی نا مطبوع داخل یخچال چیست؟

علت بوی نا مطبوع داخل یخچال ممکن است وجود غذای فاسد داخل آن باشد اما ممکن است بعد از خارج کردن غذای فاسد همچنان یخچال بوی نامطبوعی داشته باشد در این حال باید تمام مواد غذایی را خارج کرده سسپس قفسه ها را بیرون آورده و با مواد شوینده مناسب شستوشو دهید.
پس از اتمام شستشو میتوانید برای اطمینان بیشتر یک فنجان سرکه و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک پارچ آب داغ بریزید و مخلوط کنید سپس به وسیله یک آبپاش آن را به تمام قسمت های آبپاش اسپری کنید و با اسفنج تمیز کنید.

 

سرو صدا ولرزش یخچال

سرو صدای بلند یخچال بسیار آزار دهنده است و از طرفی ممکن است شما را برای سلامت دستگاه نگران کند. تعمیر یخچال در اصفهان برای رفع این مشکل لیستی را از دلایلی که باعث صدای زیاد یخچال میشود در اختیار شما قرار داده تا توسط این موارد بتوانید هنگام تماس گرفتن با نمایندگی شرح دقیقی از مشکل یخچال را به اپراتور ها بگویید.

  • تراز نبودن یخچال از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لرزش و صدای زیاد در یخچال میشود. این مورد نیاز به تعمیر ندارد و شما میتوانید با تراز کردن یخچال این مشکل را رفع نمایید.
  • شل شدن کمپرسور، رولر و سیم پیچ کندانسور میتواند از دلایل رایج لرزش و صدای بلند یخچال باشد.
  • سر و صدای زیاد یخچال می تواند به دلیل وجود مشکل در پره فن های کمپرسور و کندانسور باشد که با روغن کاری و یا تعویض فن می توان این مشکل را حل نمود.
  • موتور فن تبخیر کننده به علت استفاده طولانی مدت از یخچال ممکن است کهنه و یا خراب شده باشد و همین امر باعث ایجاد سر و صدا می شود که با تعمیر و یا تعویض آن مشکل حل میشود.
مطلب دیگر :
قیمت کارتن در پیشرفته ترین کارخانه کارتن سازی تهران

عمده عیوب یخچال که نیاز به تعمیرات دارند:

  • صدای غیر طبیعی یخچال فریزر
  • پاره شدن واشر یخچال فریزر
  • کارنکردن یخساز یخچال فریزر
  • مصرف بالای برق یخچال فریزر
  • از کار افتادن کمپرسور یخچال فریزر
  • یخ زدگی یخچال فریزر
  • آب در مخزن  یخچال وجود ندارد
  • چرا یخچال گرمه

البته  امکان دارد دلایلی دیگرهم وجود داشته باشد که ممکن است باعث  خرابی یخچال شود که نیاز به تعمیر یخچال فریزر در اصفهان باشد. در هر صورت میتوانید مشکل یخچال فریزر خود یا ساید یای ساید خود را برای تعمیرات با ما درمیان بزارید لطفا با شماره تماس حاصل فرمایید برای تعمیر ساید بای ساید در اصفهان نیز همراه ما باشید.

 

نکاتی برای:

 یخچال فریزر شما روشن نمی شود

در ابتدا مطمئن شوید اتصال سیم پریزر و یخچال بر قرار باشد میتوانید سه راهی را عوض کنید یا سه راهی را در دستگاه دیگر امتحان کنید اگر نشد. و در مرحله بعد مانیتور یخچال فریزر به دنبال از حالت تنظیمات کارخانه یا دمو بگردید. در این زمان چراغ های یخچال فریزر  و صفحه نمایشگر  یخچال فریزر روشن است ولی باز یخچال  کار نمی کند. گاهی اشتباهی که رخ می دهد موقع که یخچال فریزر نو فرستاده می شود به صورت حالت فروشگاهی ارسال می شود یا وقتی با دستمال شروع به تمیز کردن مانیتور یخچال فریزر میکنید باعث می شود این دکمه فشار داده شود اگر نشد با ما هماهنگ شوید ( تعمیر یخچال در اصفهان ).

یخساز یخچال فریزر کار نمی کند

با مشاهده صفحه مانیتور از قفل نبودن اگاه شوید چون قفل بودن باعث می شود یخساز کار نکند.
پس از اطمینانز اینکه که یخ ساز فعال است،اگر فعال نبود آن رافعال کنید از دفترچه راهنمای برند یخچال خود نیز میتوانید استفاده نمایید و همچنین از ابرسانی یه یخساز یخچال اگاهی لازم را کسب کنید یا گاهی کی از دلایل خرابی یخساز این است که یخ داخل آن گیر کرده باشد میتوانید با سشوار گرمش کنید.

یخچال فریزر بیش از حد سرد است 

اگر  تازه  یخ زیادی استفاده کرده اید  امکان دارد برای ایجاد یخ در یخچال فریزر دمای یخچال را پایین امده باشد. برای اطمینان بیشتر تقریبا بیست چهار ساعت منتظر بمانید بعد بررسی کنید که آیا دمای یخچال فریزر به حالت طبیعی برگشته است.