تولید سریعترین کیت استخراج RNA ویروسی در شرکت دانش بنیان ایرانی

در آزمایشگاه‌های تشخیص انجام سریع و دقیق تست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وقتی تعداد درخواست مراجعین بیشتر می‌شود این ضرورت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

یکی از نیازهای مهم آزمایشگاه‌های با لود کاری بالا، سادگی مراحل انجام کار و عدم نیاز به انکوباسیون‌های دمایی در طول مراحل استخراج RNA ویروسی است. اما اکثر کیت‌ها به خصوص کیت‌هایی که استخراج همزمان RNA و DNA ویروسی را انجام می‌دهند دارای مراحل مختلف همراه با انکوباسیون دمایی هستند.

انکوباسیون دمایی در دمای 60 یا 70 درجه سانتی گراد ممکن است برای آزمایشگاه‌هایی که با لود کاری پایین کار می‌کنند مشکل چندانی ایجاد نکند اما وقتی تعداد نمونه به بالای 100 عدد برسد، محدودیت دستگاهی ممکن است برای آزمایشگاه ایجاد مشکل نماید.

به همین منظور شرکت خلاق و جوان آناسل، اقدام به تولید کیت استخراج RNA ویروسی با سرعت بالا و بدون نیاز به انکوباسیون دمایی در طول مدت استخراج نمود. این کیت که با نام تجاری AnaFast به بازار عرضه شده مورد استقبال آزمایشگاه‌های با لود کاری بالا قرار گرفته است.

خسروی مدیر تحقیق و توسعه آناسل میگوید: در تولید AnaFast چالش ما افزایش سرعت و حذف انکوباسیون‌ها بدون افت کیفیت بود که خوشبختانه با تلاش تیم علمی آناسل این امر محقق شد. تفاوت AnaFast با AnaVir در این است که کیت AnaFast تنها RNA ویروسی را جدا میکند اما کیت استخراج اسید نوکلئیک ویروسی معمول شرکت آناسل همزمان RNA و DNA ویروسی را جداسازی میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت شرکت آنا سلول طب به آدرس anacelltec.com/viral-rna-extraction  مراجعه نمایید.

مطلب دیگر :
راهنمای کامل و قدم به قدم تعمیر کولر آبی منزل