چگونه در کنکور موفق شویم؟

بسیاری از دانش آموزان با این سوال روبرو می شوند که چگونه در کنکور موفق شویم؛ اما برای درس خواندن روشهای مختلفی وجود دارد که کمک می کند تا شما بتوانید به موفقیت در کنکور برسید. موفقیت در کنکور تنها به خواندن کتابهای درسی و رفتن به کلاس‌های کنکور ختم نمی‌شود بلکه موارد دیگری نیز وجود دارد تا شما را به رتبه و دانشگاه مورد نظرتان نزدیک می کند.

چگونه در کنکور موفق شویم؟

اساتید مجرب و کاربلد: استفاده از اساتید کاربلد و مجرب می توانند شما را در برتر شدن و رسیدن به رتبه دلخواهتان کمک فراوانی داشته باشد؛ قطعاً اساتیدی که به شیوه برگزاری کنکور در سال های اخیر آشنایی کافی داشته باشند این کمک را به داوطلب خواهند داشت که با دانشی خوب و کارآمد در کنکور به موفقیت برسند. در مجموعه‌های کنکوری متعدد نظیر مجموعه بزرگ و تخصصی کنکور آسان است از اساتید مجرب و کاربلدی همچون استاد حسین احمدی استفاده می گردد. این مجموعه به داوطلبین در کنکور کمک می کند تا آن ها بتوانند با آگاهی و دانستن تکنیک های ضروری و روش های کارامد در این امتحان بزرگ به سوالات بیشتری پاسخ صحیح بدهند و همچنین موجب افزایش کیفیت تست زنی نیز می گردد و در نهایت داوطلب را به موفقیت نزدیک تر می کند.

استاد حسین احمدی جز یکی از اساتید باتجربه و باسابقه بوده که دارای مدرک دکترا از دانشگاه تهران و جز اساتید برجسته عربی می باشد که در طول سال های فعالیت کاری خود به تدریس و تالیف جزوات و کتب کنکوری پرداخته است. البته دارا بودن مجوز نشر لوح های فشرده از دیگر افتخاراتیست که در خصوص استاد حسین احمدی مطرح می شود. موسس مجموعه بزرگ کنکور آسان است ، استاد حسین احمدی بوده و البته صاحب انتشارات گلینا نیز هستند.

مهم ترین و اصلی ترین منبع آموزشی: برای هر داوطلب کنکور اصلی ترین و مهم ترین منبع که وجود دارد کتب درسی می باشد. چرا که تمامی مباحثی که در کنکور مطرح میشوند در کتاب درسی قرار دارند و هیچ مبحثی خارج از کتاب درسی در کنکور وجود ندارد. در کنار کتاب درسی استفاده از لوح های فشرده و کتابهای آموزشی می‌تواند کمک زیادی را به داوطلبان داشته باشد و تست کنکور های سال گذشته نیز برای داوطلبان بسیار مفید خواهد بود و قطعا می تواند نشانگر این باشد که امتحانی بزرگ را در پیش دارند.

زیر مجموعه کنکور آسان است رتبه گردون می باشد که کمک می کند تا داوطلب به هدفی که داشته و به موفقیت برسد. قطعا موفقیت در هر رشته ای که شما در نظر دارید با هر نمره و درجه ی از دانش امکان‌پذیر نیست و تکنیک های ویژه و نمره خاص خود را می‌طلبد.

رتبه گردون به صورت کاملاً تخصصی برپایه دانش روز و اساتید کاربلد راهکارهای را به شما معرفی می کند تا بتوانید به رتبه مورد نظرتان دست پیدا کنید و با معین نمودن برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملی برای شما حجم مطالعه را راحت تر می کند و شما از مشاوره های رایگان نیز بهره مند خواهید شد و برای هر رشته و به تفکیک هر درس می توانید از سی دی یا دی وی دی های آموزشی درسی استفاده کنید که با بهره گیری از روشهای تست زنی موثر و تدریس به واسطه اساتید خبره می باشد.

این محصولات با ارزش به صورت آنلاین و اینترنتی با قیمت عالی در دسترس داوطلبان در سراسر کشور قرار گرفته می شوند و به راحتی می توان آن را دریافت و استفاده نمود. البته قرار گرفتن نام انتشارات گلینا در کنار نام مجموعه کنکور آسان است میتواند نشانگر موثر و مفید بودن شرکت در کلاس های مجموعه باشد. فعالیت انتشارات گلینا تنها به تولید محتواهای آموزشی دیجیتال و جزوه های آموزشی ختم نمی شود و در این مجموعه بهترین مشاوره های رایگان برای داوطلبان در نظر گرفته شده است و حمایت دانش آموزان از همه نظر انجام میگردد.

مطلب دیگر :
تبلیغ در گوگل یا گوگل ادز چه کاربردی دارد؟

انتشارات گیلنا همانند یک همراه و مشوق دلسوز از نظر برنامه‌ریزی های آموزشی، انگیزشی و روحی روانی از ابتدا تا پایان کار در کنار داوطلبین عزیز قرار خواهد گرفت؛ به جرات می‌توان گفت وجود یک همراه و راهنما در رسیدن شما به موفقیت در این مسیر بسیار ضروری خواهد بود و در تمامی نقاط حساس و دغدغه های که در طول مسیر برای شما پدید می‌آید یک همراه همیشگی در کنار تان می باشد.

برای رتبه برتر شدن نیاز به مطالعه در ساعت های طولانی وجود دارد: اگر تصمیم گرفته‌اید که به رتبه های برتر دست پیدا می‌کنید باید بتوانید ساعت‌های طولانی را برای خود در نظر بگیرید و در سالی که پشت کنکور هستید قید بسیاری از تفریحات خود را بزنید؛ اما شما یک شبه نمی توانید به ساعت مطالعاتی بالا دست پیدا کنید و برای این امر باید به تدریج افزایش میزان ساعت های تدریس خود را عملی کنید پس ساعت مطالعه بالا برای قبولی در رشته های خوب و دانشگاه های برتر در امر طبیعی به شمار می رود که وجود مشاوره های حرفه ی می تواند موجب ایجاد برنامه ریزی دقیق درسی گردد. البته در کنار کمیت ساعات و مطالعه خود باید کیفیت مطالعاتی تان را نیز افزایش بدهید.

مهارت تست زنی صحیح: متاسفانه برخی از افراد با وجود این که تسلط کافی به مباحث مختلف دارند اما از مهارت تست‌زنی صحیح برخوردار نیستند و همین امر میتواند موجب شکست آن ها در کنکور شود. عده ای این گونه تصور می‌کنند که تست تنها برای سنجش افراد است اما در کنار سنجش افراد می‌تواند برای آموزش داوطلبان ابزار بسیار مفید باشند.

در کلاس های کنکوری مجموعه کنکور آسان است شیوه های یادگیری و تست زنی صحیح به داوطلبان به بهترین شکل آموزش داده می شود.

شرکت در آزمون های آموزشی: یکی از مواردی که توسط مجموعه بزرگ کنکوری “کنکور آسان است” برای داوطلبان در نظر گرفته می‌شود آزمون های آزمایشی می باشد که شرکت در این آزمون ها این کمک را برای داوطلبان خواهد داشت که علاوه بر اینکه آموخته‌های خودشان را مورد سنجش قرار می دهند بلکه حس رقابت در آنها تقویت می‌گردد؛ برای داوطلبانی که می‌خواهند به رتبه های برتر برسند این توصیه می‌شود که حتماً در آزمون آزمایشی با کیفیت شرکت نمایند و پس از آن با تحلیل آزمون و بررسی نتایج آن به نقاط قوت و ضعف خود پی می برند.

خلاصه نویسی دروس: برای هر داوطلب کنکوری خلاصه نویسی به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات به شمار می‌رود و بهتر است دانش آموزان از کتابهای درسی، کتاب کمک آموزشی و جزوه های مختلف نکات مهم را یادداشت کنند و این خلاصه نویسی را برای خودشان در نظر بگیرند تا در زمان تست زنی در ذهن آنها باقی بماند و به آنها کمک کند تا تست های صحیح را سریعا شناسایی کنند.

نقش مشاور کاربلد در رسیدن به موفقیت: مشاوره کنکور با استاد حسین احمدی شامل مجموعه فعالیتی می‌شود که تنها به واسطه یک استاد خبره و باتجربه و اهل فن ارائه می گردد. یک استاد حرفه ی و با تجربه افزون بر اینکه تمرکز ویژه ی به روش های یادگیری دروس برای داوطلب داشته است بلکه به مواردی چون تمرکز حواس و کنترل استرس نیز دقت میکند تا در نهایت داوطلب را به موفقیت در آزمون نزدیک نماید.