نوامبر 28, 2020

تجربه مشتری خود را با صفحات Landing تقویت کنید

1 min read

متوسط ​​نرخ تبدیل صفحه فرود ۲٫۳۵٪ بود ، اما ۲۵٪ برتر با نرخ ۵٫۳۱٪ یا بالاتر در حال تبدیل هستند. با فرصتی برای تبدیل بسیاری از بازدیدها ، ارزش افزودن صفحه فرود خود را دارید.

در این مقاله خواهیم دید که چگونه از صفحات فرود استفاده می شود و چه کسی از آنها به خوبی استفاده می کند. برای الهام بخش ، ما به یک صنعت نگاه خواهیم کرد که راه را در استفاده از آن سوق می دهد – مهمان نوازی.

چیست؟

صفحه فرود ، به ساده ترین شکل ، صفحهای است که یک بازدید کننده هنگام ورود به وب سایت وارد آن می شود یا به آن سر می زند.

اما ، به معنای بازاریابی ، یک صفحه فرود به عنوان یک صفحه مستقل متمایز از وب سایت اصلی شما که برای یک هدف واحد طراحی شده است – ثبت نام آدرس ایمیل ، ایجاد عضویت یا فروش ، تصور می شود.

در عمل دو نوع صفحه فرود وجود دارد:

     
  • را کلیک کنید

یک صفحه از طریق کلیک با هدف کلیک کاربر از طریق صفحه دیگر (همانطور که از نام آن پیداست) می تواند کلیک کند.

معمولاً در تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد ، از صفحات برای توصیف یک محصول یا ارائه جزئیات بیشتر به منظور کمک به رونق فروش استفاده می شود.

صفحه مقصد از یک صفحه کلیک به طور معمول سبد خرید یا صفحه ثبت نام است.

مثال Lumosity فوق در یک فراخوان مشخص برای اقدام ، به کاربران فرصتی برای “شروع” می دهد. از آنجا کاربران به دو صفحه ثبت نام جهت تنظیم حساب و برنامه های آموزشی هدایت می شوند.

تنها در این صورت است که کاربر امکان دستیابی کامل به سایت را دارد.

     

    نسل سرب

یک صفحه تولید سرب یکی دیگر از مواردی است که در آن نام مهمترین اهداف خود را نشان می دهد: این یک صفحه فرود با هدف تولید سرب است.

بزرگترین واگرایی آن از طریق صفحه کلیک ، این است که فقط یک زمینه را در اختیار دارد که برای تولید یک سرب باید پر شود.

این صفحه فقط برای یک هدف وجود دارد: جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه یا رانندگی یک فروش شخصی.

در مثال Playbuzz در بالا ، عنوان و زیر عنوان قدرتمند است ، آنها از اثبات اجتماعی بهره می گیرند و ارزش کاملی درباره شرکت ارائه می دهند. این صفحه همچنین مشتری های با نام بزرگ را به نمایش می گذارد ، تصاویر جذاب را به نمایش می گذارد و ادعایی جسورانه و آماری را در مورد شرکت تأیید می کند.

این برنامه همچنین شامل یک تماس ساده و ساده برای اقدام است که از کاربر بسیار کمی سوال می کند – یک آدرس ایمیل و شما می توانید “شروع به کار کنید”.

چرا از آنها استفاده می کنید؟

با نزدیک به نیمی از بازاریابان که به نظر می رسد نسبت به آنها مبهم است ، ممکن است این سوال را بپرسید که چرا کسی ۵۰۰ کلمه صرف کرده است که به شما می گوید درخشان هستند

جواب واقعاً ساده است. کتاب فوق الذکر بازاریابی شرپا می گوید که دلیل شماره یک برای مشاغل عدم استفاده از صفحات فرود بهینه این است که بخش های بازاریابی یا نمی دانند که چطور یا خیلی شلوغ هستند.

Pamela Vaughan از Hubspot می گوید استفاده از صفحات فرود پیچیده نیست و می گوید استفاده از آنها منجر می شود ، به مشاغل اجازه می دهد یک خانه را برای پیشنهادات داشته باشند و به کسب و کارها اجازه می دهد تا از تجزیه و تحلیل های جمعیتی مشتریان بهتر مطلع شوند.

“اگر می توانستید همین حالا یک کار را انجام دهید تا به طور چشمگیری تلاش های نسل سرب خود را بهبود ببخشید ، استفاده از صفحات فرود در وب سایت شماست.

بسیاری از شرکت ها ایمیل ، رسانه های اجتماعی خود را ارسال می کنند و ترافیک را به صفحه اصلی خود جستجو می کنند. این معادل فاصله پرتاب ها به دور است.

وی افزود: “شما می توانید با ارسال آنها به صفحات فرود هدفمند ، این پیشرانها را با سرعت بسیار بالایی ضبط کنید. صفحات Landing راهی بسیار آسان برای تولید سرب برای تیم فروش شما فراهم می کند که می توانید به راحتی بخش های خود را پرورش داده ، تغذیه کرده و یا به تیم فروش خود توزیع کنید. “

کریستا بانسکوئک در Wishpond موافقت می کند.

“بله ، می توانید برای کلیک روی صفحه اصلی ترافیک خود را دریافت کنید. این بازدید کنندگان ممکن است به اندازه کافی علاقه مند شوند تا سایت شما را بررسی کنند ، یا حتی در صفحه اصلی CTA خود ثبت نام کنند. اما ، هنگامی که ۹۶٪ بازدید کنندگان بار اول به سایت شما آماده خرید نیستند ، ارسال افراد به صفحه اصلی شما سود و فرصت های ایجاد روابط را به همراه نمی آورد.

“با این حال ، یک صفحه فرود به خوبی برنامه ریزی شده ، تک محور ، کاملاً بهینه شده ، انجام می دهد.”

برنامه ریزی

راهنمای Unbounce به صفحات فرود می گوید تفاوت صفحه اصلی با صفحه فرود یکی از طرز فکر است. صفحات Landing سر و صدا را فیلتر کرده و به مشاغل اجازه می دهد اهداف خاصی را جستجو کنند. صفحات اصلی به مشاغل اجازه می دهد ارزش های مارک را با جزئیات بیشتری بیان کنند.

اگر نمونه ای از ارسال ترافیک به صفحه اصلی خود در مقابل صفحه فرود مستقل را در نظر بگیرید ، می توانید درک کنید که صفحه اصلی شما با هدف کلی تر طراحی شده است. بیشتر با ارزش کلی برند و ارزش های شرکتی شما صحبت می کند و به طور معمول کم استبا پیوندها و ناوبری به مناطق دیگر سایت خود پیوستید.

“هر پیوندی در صفحه شما که هدف تبدیل شما را نشان نمی دهد یک انحراف است که پیام شما را رقیق می کند و نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد.

بمانید …

ما قبلاً نمونه های خوبی از صفحات فرود را مشاهده کرده ایم ، اما برای مثال می خواهیم به یک صنعت توجه کنیم که از آنها استفاده گسترده ای کند – مهمان نوازی.

مهمان نوازی یک صنعت جالب برای نگاه کردن به صفحات فرود است زیرا دکمه رزرو هدف است ، نه استراتژی. این بدان معنی است که سایت های مهمان نوازی دارای صفحات فرود متعددی هستند – برای اتاق ها ، پیشنهادات ، کنفرانس ها ، عروسی ها و رویدادها – همه با تماس های منحصر به فرد خود برای اقدام ، عناوین و کپی کردن.
عروسی

این مثال را از هتل دوازده گالوی بگیرید:

این پیشنهاد از دو تماس خوب و واضح برای اقدام استفاده می کند و دکمه رزرو را بالاتر از اطلاعاتی که نوید کسب اطلاعات بیشتر دارد قرار می دهد. این احتمالاً به این دلیل است که طراحان می دانند که ۶۰٪ از مردم سفر به صورت ایمپالس را رزرو می کنند. این وب سایت همچنین از شهادت میهمان به خوبی استفاده می کند تا در این مورد بازی کند.

یا ممکن است به این دلیل باشد که تصویر انتخاب شده ، معروف به “قهرمان شات” ، کاملاً متناسب با مارک تجاری است که هتل در وب سایت هتل ایجاد کرده است.

با این حال ، عکس بدون تماس با عمل چیزی نیست. این نمونه را از یک تفرجگاه سانتورینی بگیرید. تصاویر با کیفیت بالا ، مشتاقانه و مطمئناً از نوع کالاهایی هستند که می توانید برای یک هوی و هوس کتاب رزرو کنید.

اما چگونه می توانید رزرو کنید؟ آیا می توانید تماس اقدام را تشخیص دهید؟ در گوشه پایین سمت راست صفحه است. این کوچک است ، با صفحه آمیخته شده است و هیچ نشانی از مزایای اقامت در استراحتگاه ارائه نمی دهد.

صفحه فرود زنجیره CitizenM نمونه ای عالی از تعدادی از موارد است. در مرحله اول ، آن را در یک نقطه غالب در سمت چپ بالا فراخوانی می کند. به کاربران وعده داده می شود نرخ بهتری برای ثبت نام داشته باشند. در این صفحه از عکاسی شگفت انگیز و باکیفیت استفاده شده است که متناسب با نام تجاری است و هر جنبه ای از صفحه برای ایجاد جمله ای مشابه طراحی شده است.

گزاره های ارزش برند به وضوح از هر زاویه ای بیان شده است: سادگی ، ارزش و راحتی.

اکنون به Expedia نگاه کنید. در این باره چه می دانید ، صفحه اصلی؟

ترفندهای صفحه فرود متعددی در اینجا بازی می شوند. در مرحله اول ، تنظیم پیش فرض معاملات در تماس با جعبه اقدام برای پروازهای همراه و هتل ها است. این در حالیست که احساس می کند برای مسافران ارزش زیادی دارد اما در واقع سودآورترین کالایی است که آژانس های مسافرتی آنلاین می فروشند.

همچنین به نوار زرد در بالای صفحه نگاه کنید. در هیچ جا از مشتری خواسته نشده است که برای ثبت نام در یک حساب کاربری ساده باشد. برای ایجاد یک حساب کاربری ، باید روی منوی کشویی حساب کلیک کنید. اما نوار زرد “۱۰٪ پس انداز با قیمت اعضا” را ارائه می دهد. این یک تاکتیک صفحه فرود از طریق کلیک است که به عنوان ممنوع استفاده می شود.

قیمت

سوم ، توجه داشته باشید که چگونه نوار اعلان ها روشن می شوند. این بازدیدی نیست که به یک حساب کاربری وارد شده اید ، اما یک زنگ روشن و خاموش به کاربر می گوید تا برای دیدن اعلان ها وارد سیستم شود. ورود به سیستم کاربران به Expedia این امکان را می دهد که چه کسی را جستجو می کند چه چیزی و فرصت های بهتری برای بازخوانی تبلیغات را پیدا کند.

نتیجه گیری

بنابراین شما می توانید از صنعت میهمان نوازی چه استفاده کنید؟

در اینجا چند نکته ساده برای صفحات فرود وجود دارد ، فراتر از “استفاده از آنها”.

     

  • یک عنوان ، زیر عنوان و کپی روشن داشته باشید
  •  

  • یک تماس واضح و قانع کننده برای اقدام ایجاد کنید
  •  

  • از تصاویر سازگار با مارک استفاده کنید که مزایایی را به کاربران می دهد
  •  

  • از “اثبات اجتماعی” – شهادت مشتریان خود سرمایه گذاری کنید
  •  

  • ایجاد تعدادی صفحه فرود برای تولید انواع خاص منجر به تعداد پیشنهادات

صفحات فرود ، مانند هر جریان دیجیتالی دیگر ، نیاز به پالایش ، آزمایش و بهره مندی از تجربه دارند. اما ، با استفاده صحیح ، آنها می توانند بخش خوبی از ترافیک وب را به تبدیل تبدیل کنند.

دیجیتال

و این چیزی است که هیچ شغلی نمی تواند از آن عبور کند.

یک مطلب دیگر:
چگونه و چرا باید از تبلیغات گوگل برای ویدیو استفاده کنید

You may have missed