اسپلیت گرین – شوفاژ بوتان – اسپلیت ایران رادیاتور – سینا قانعی

خرید اسپلیت گرین

اسپلیت گرین، شوفاژ بوتان و اسپلیت ایران رادیاتور همگی در یک ویژگی مشترک هستند: کیفیت. همه این موارد از کیفیت خوبی برخوردار هستند و میتوان روی آنها حساب کرد. در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

اسپلیت گرین

چه اندازه اسپلیت برای من مناسب است؟

بر اساس اندازه اتاق تعیین کنید چه واحدی بخرید. به طور کلی یک تهویه مطبوع برای هر فوت مربع فضای زندگی تقریباً 20-25 BTU نیاز دارد. اگر یک دستگاه بیش از حد قوی باشد، انرژی غیر ضروری را هدر می دهید، بسیار ضعیف است و به طور مداوم دستگاه را با تمام توان کار می کنید و هرگز احساس خنکی کافی نمی کنید. به طور کلی، برای اطمینان از راحتی، کمی بزرگتر اشتباه کنید. اگر AC شما در اتاقی با موارد زیر باشد، می‌خواهید اندازه آن را افزایش دهید:

  • سقف های بلند، که فضای بیشتری را ایجاد می کند که نیاز به خنک شدن دارد
  • ترافیک زیاد – تعداد افراد بیشتر به معنای تولید گرمای بیشتر است
  • آفتاب زیاد (مثلاً در فلوریدا یا آریزونا زندگی می‌کنید یا پنجره‌های زیادی دارید)
  • نزدیک آشپزخانه با وسایل گرمایی زیاد

برعکس، اگر در اتاقی هستید که سایه خوبی دارد، می توانید ظرفیت را کاهش دهید. در اینجا برخی از شرایطی وجود دارد که هنگام خرید تهویه مطبوع باید از آنها آگاه باشید:

 

آمپر: بسیاری از اتاق ها دارای مدارهایی هستند که مجموعاً 15 آمپر برق دارند. به جز در مواردی که فضایی که کولر گازی خود را در آن نصب می کنید دارای یک خط برق اختصاصی باشد، به آمپرهای دستگاه از 5 تا 15 یا بیشتر توجه کنید. کولرگازی های بزرگ با 12 تا 15 آمپر می توانند مدار شکن را خاموش کنند. در این صورت ممکن است به یک خط اختصاصی نیاز داشته باشید.

رطوبت زدایی: این اندازه گیری تخمین تقریبی از میزان رطوبتی که دستگاه از هوا حذف می کند به شما می دهد. می تواند از یک پینت در ساعت تا 10 متغیر باشد. واحدهای با نرخ بالاتر برای کسانی که در مناطق با رطوبت بالا زندگی می کنند بهترین هستند.

شوفاژ بوتان

انواع رادیاتور چیست؟

همه رادیاتورها یا گرمایش مرکزی، برقی یا دوگانه سوز هستند که در زیر توضیح خواهیم داد. همچنین می توانید رادیاتورهای افقی و همچنین مدل های عمودی و تک و دو پنل را پیدا کنید.

رادیاتورهای تک یا دو پنل

تک پنل ها رادیاتور معمولی شما را تشکیل می دهند که اساساً یک پانل باریک است که نزدیک به دیوار نصب شده است. رادیاتورهای دو پانل از دو پنل تکی با شکاف در وسط ساخته شده اند که به آنها قدرت گرمایش بیشتری می دهد.

مزایای رادیاتورهای عمودی

  • نسبت به انواع افقی می تواند شیک تر و چشم نوازتر باشد
  • صرفه جویی در فضا زیرا فضای کمتری برای دیوار اشغال می شود
  • می تواند حسی جدید و لوکس تر به خانه شما اضافه کند و به طور بالقوه ارزش ملک شما را افزایش دهد

مزایای رادیاتورهای افقی

 

  • اگر رادیاتور جدید شما به اندازه رادیاتور فعلی شما باشد و نیازی به لوله کش برای تعویض لوله نباشد، نصب سریعتر و ارزان تر است.
  • اگر علاقه مند به انجام کارهای خود هستید، می توانید خودتان را به روز کنید
  • انتخاب بیشتر، زیرا سبک های افقی بیشتری در بازار وجود دارد، اگرچه هنوز هم می توانید به دنبال طراحی منحصر به فرد و مدرن باشید

نرده حوله

حوله های گرم شده در سبک ها و اندازه های مختلفی وجود دارند که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

نرده حوله نردبانی

محبوب ترین نرده حوله، رادیاتورهای نردبانی هستند که به شما اجازه می دهند حوله های متعددی را آویزان کنید و می توانند نمایه ای صاف یا کمی خمیده داشته باشند. حوله‌های تخت برای فضاهای کوچک‌تر ایده‌آل هستند، در حالی که نرده‌های منحنی برای حمام‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر هستند و فضای بیشتری برای آویزان کردن حوله‌های بیشتر فراهم می‌کنند. خود میله ها می توانند لوله های مسطح و مستطیلی یا منحنی باشند.

ریل حوله ای تخت

این سبک ساده و معاصر از یک صفحه صاف در مقابل دیوار و فقط یک یا دو میله برای آویزان کردن حوله ها تشکیل شده است. برای خانه های کوچکتر که به فضای آویزان زیادی نیاز ندارند ایده آل است.

اسپلیت ایران رادیاتور

چه ویژگی های اسپلیت را باید جستجو کنم؟

مطلب دیگر :
الماس چت بهترین چت روم فارسی دارای محیط شاد برای گفتگو با دوستان فارسی زبان

در اینجا چند ویژگی مهم تهویه مطبوع وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و کیفیت هوای خود را بهبود بخشید.

کلید صرفه جویی در انرژی: به طور معمول، فن کولر گازی به طور مداوم کار می کند، حتی زمانی که کمپرسور خاموش است. اما با یک کلید کم مصرف، وقتی ترموستات کمپرسور را خاموش می کند، فن ها خاموش می شوند و در هزینه شما صرفه جویی می شود.

چراغ “بررسی فیلتر”: یادآوری بصری برای تمیز کردن یا تغییر فیلتر.

دریچه های نوسانی: یک موتور داخلی که به طور خودکار جریان هوای دستگاه را از یک طرف به طرف دیگر جارو می کند و اتاق را به طور یکنواخت خنک می کند.

کنترل از راه دور: این گزینه مفید به شما امکان می دهد دما را از هر نقطه از اتاق تنظیم کنید. برای افزایش دما/ترموستات در نیمه شب که دمای بدن شما کاهش می یابد عالی است.

حالت خواب: دمای اتاق را در شب کمی افزایش می دهد تا از سرمای شبانه جلوگیری شود.

تایمر: به طور خودکار دستگاه را در زمان از پیش تعیین شده روشن یا خاموش می کند، زمانی که شما آنجا نیستید، اجازه می دهد اتاق قبل از ورود سرد یا گرم شود.

وب سایت hc4s.shop تخصص در زمینه فروش شوفاژ، پکیج، اسپلیت و رادیاتور دارد. پیشنهاد می کنیم به این وب سایت مراجعه کنید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.