سینماگردی در خانه با کد تخفیف فیلیمو

تماشای فیلم و سریال یکی از تفریحات سالم و مهم افراد در جهان است. سال‌هاست صنعت فیلم‌سازی رونق زیادی داشته و طرفداران زیادی دارد. روش مشاهده و پیگیری فیلم و سریال از گذشته تا کنون تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. سینما و دستگاه‌های پخش فیلم دیگر جای خود را به پلتفرم‌های آنلاین و سینماهای خانگی داده‌اند. این پلتفرم‌ها تعداد بی‌شماری فیلم و سریال را با هزینه‌ای نسبتا محدود در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند و روز به روز به تعداد و مخاطبان آن‌ها افزوده می‌شود.

در جهان پلتفرمی مانند نتفلیکس و در ایران پلتفرم‌هایی مانند نماوا و فیلیمو بیشترین طرفدار را دارند. در این مقاله قصد داریم استفاده از پلتفرم محبوب فیلیمو را با هزینه‌ای مقرون به صرفه آموزش دهیم و انواع مختلف کد تخفیف فیلیمو را به همراه روش دستیابی به آن‌ها معرفی کنیم. با ما همراه باشید!

فیلیمو، بستر تماشای آنلاین فیلم و سریال

فیلیمو سامانه نمایش درخواستی اشتراکی یا همان VOD است که ایرانی بوده و فعالیتش را از اواخر سال 1393 آغاز کرده است. فیلیمو یکی از زیرمجموعه‌های شرکت صبا ایده به حساب می‌آید که با وجود بازار کم رقابت دوران تاسیسش خیلی زود به سودآوری رسید.

این پلتفرم بیش از 85 هزار عنوان محتوای ایرانی و خارجی را در ژانرهای مختلف ارائه می‌کند که امکان استفاده از دوبله فارسی و یا زیرنویس چسبیده را نیز دارند. این آرشیو بزرگ خرید اشتراک فیلیمو را به امری منطقی تبدیل کرده است. فیلیمو در بسترهای مختلف مانند تحت وب، اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس، نسخه ویندوز و… ارائه می‌شود و حتی می‌توان با تلویزیون‌های هوشمند نیز از آن استفاده کرد و اوقات جذابی را به تماشای فیلم و سریال‌های دلخواه گذراند.

دسته‌بندی دقیق در فیلیمو

علاوه‌بر این که پس از ورود به فیلمیو دسته‌بندی‌های پرطرفدار و متعددی به کاربران پیشنهاد می‌شود، امکان فیلترگذاری و جستجوی دقیق نیز در فیلیمو امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این که می‌توانید انتخاب کنید قصد دارید فیلم ببینید یا سریال، قادر خواهید بود ژانر، کشور سازنده، زبان، سن خود و حتی کیفیت آن را نیز تعیین کنید.

هر کدام از این موارد نیز زیرمجموعه‌های بسیار متنوعی دارند. در حال حاضر 30 ژانر مختلف، 15 کشور متفاوت و 5 دسته‌بندی برای سن قابل انتخاب هستند که با انتخاب هر دسته گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

وجود دسته‌بندی‌هایی مانند ویژه، اکران آنلاین، تازه‌ها، داغ‌ترین، اختصاصی‌ها و محبوب‌ترین و… نیز در انتخاب نقش مهمی خواهند داشت. پس فرقی نمی‌کند چه سنی دارید، سلیقه شما چیست و چقدر زمان برای صرف تماشا دارید، فیلیمو همیشه گزینه‌ای خاص و جذاب برای پخش خواهد داشت.

مزایای استفاده از فیلیمو

  • تنوع بسیار بالای فیلم و سریال‌ها
  • مصرف اینترنت نیم‌بها
  • ارائه انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی
  • ارائه دوبله و زیرنویس برای فیلم‌های خارجی
  • دسته‌بندی متنوع و کاربردی
  • هزینه منطقی اشتراک این برنامه
  • ارائه انواع کد تخفیف با شرایط متنوع
  • تهیه و ارائه فیلم و سریال‌های اختصاصی و جذاب
  • امکان دانلود درون برنامه و تماشای آفلاین فیلم و سریال‌ها
  • امکان استفاده از یک اشتراک به صورت هم‌زمان در 3 دستگاه مختلف
  • پشتیبانی از نسخه‌های متنوع دستگاه‌های هوشمند
  • پشتیبانی مناسب و پیگیری خوب توسط تیم فیلیمو در صورت وجود مشکل
  • ارائه خدمات متنوع مانند فیلیموتور برای انتخاب بهتر و جلب رضایت کاربران
  • داشتن بخش‌های اختصاصی برای گروه‌های مختلف مانند کودکان، دانش‌آموزان و…

خرید اشتراک و اعمال تخفیف فیلیمو

هر کاربر برای تماشای محتواهای موجود در فیلیمو باید اشتراک خریداری کند. این اشتراک با کمک یک شماره موبایل انجام می‌شود و به طور معمول مدتی یک ماهه، سه ماهه و یا 6 ماهه دارد. قیمت هر یک از این اشتراک‌ها در سایت فیلیمو تعیین شده که حین پرداخت 9 درصد مالیات نیز به آن اضافه می‌شود. با خرید هر اشتراک، در بازه زمانی مشخص امکان دسترسی شما به تمامی محتواها و ویدیوهای موجود در فیلیمو به شکل نامحدود وجود خواهد داشت.

در صفحه خرید اشتراک این پلتفرم بخشی مربوط به کد تخفیف نیز وجود دارد. در این بخش شما می‌توانید تنها یک کد را وارد کنید و با توجه به شرایط و محدودیت‌های کد وارد شده مبلغی را از فاکتور نهایی خود بکاهید. اما سوال اصلی اینجاست که کد تخفیف فیلیمو چه انواعی دارد و چگونه بهترین کد تخفیف فیلیمو را پیدا کنیم؟

راه‌های دریافت کد تخفیف فیلیمو چیست؟

فیلیمو به طرف مختلفی کدهای تخفیفی خود را به کاربران ارائه می‌کند. برخی از این کدها عمومی و برای همگان قابل استفاده هستند و برخی تنها برای استفاده کاربر یا گروهی از کاربران خاص ارائه می‌شوند. البته به غیر از تخفیف همراه با کد، فیلیمو به صورت دوره‌ای و مناسبتی نیز تخفیف‌هایی را روی هزینه اشتراکش اعمال می‌کند که به کمک کد تخفیفی می‌توان به میزان این کاهش هزینه افزود و تفریحی کاملا مقرون به صرفه را برای خود انتخاب کرد. راه‌های زیر متداول‌ترین روش‌ها برای دریافت کدهای تخفیفی فیلیمو هستند:

  • ارسال کدها از طریق پیام کوتاه یا ایمیل به کاربران
  • ارائه کدها در شبکه‌های اجتماعی مختلف فیلیمو
  • دریافت کدها با شرکت در مسابقات و چالش‌های گوناگون
  • دسترسی به کدها در سایت‌های مربوط به جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیفی
  • استفاده از سایت فیلیمو کد به شکل اختصاصی

بهترین منبع برای تهیه کدهای تخفیف فیلیمو

وبسایت فیلیمو کد (www.filimocode.ir)، که به طور اختصاصی به ارائه کدهای تخفیف پلتفرم فیلیمو می‌پردازد، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای بررسی، مقایسه و دریافت کدهای تخفیفی از میان روش‌های نامبرده شده به شمار می‌رود.

مزایای استفاده از فیلیمو کد چیست؟

اولین مزیت این پلتفرم تمرکز بر ارائه کدهای تخفیفی فیلیمو است که باعث می‌شود خیلی سریع کدهای موجود را در سایت آپلود کند و اشراف بیشتری بر ویژگی‌ها و تاریخ انقضای کدهای موجود در سایت داشته باشد. فیلیمو کد جدیدترین کدها را به طور روزانه و با تضمین اعتبار در سایت قرار می‌دهد و به کمک آن خریدی اقتصادی را تجربه خواهید کرد. دسته‌بندی موجود در این سایت و ارائه شرایط و محدودیت‌های هر کد نیز مقایسه و انتخاب بهترین کد را تسهیل می‌کند.

کدهای تخفیف موجود در فیلیمو کد

در این سایت کدها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که شما با توجه به ملاک‌های مختلفی مثل هدف خرید، بازه زمانی اشتراک مدنظر و بیشترین میزان تخفیف مورد نیاز باید یکی از دسته‌ها و سپس یکی از کدهای موجود در آن را انتخاب کنید. در ادامه دسته‌های مختلف کد را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو

این کد 90 درصد از هزینه فاکتور را کم می‌کند که می‌تواند روی اشتراک‌های مختلف، با مبالغ متفاوت اعمال شود. کاهش 90 درصدی هزینه در یک خرید، آن را بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد کرد و کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو یکی از پرطرفدارترین کدهای موجود محسوب می‌شود.

به واسطه درصد زیاد تخفیف معمولا بازه زمانی اعتبار این کدها نسبتا کوتاه‌تر است و در صورت ارائه بهتر است هرچه سریع‌تر برای استفاده از آن اقدام کنید. فیلیمو کد از پلتفرم‌هایی است که خیلی سریع، کدهای 90 درصدی موجود را به اشتراک می‌گذارد. برخی از مواقع کد 90 درصدی برای خدمات خاص مانند فیلیمو مدرسه ارائه می‌شود.

کد تخفیف فیلیمو 70 درصدی

کد 70 درصدی فیلیمو نیز یکی از کدهایی است که این پلتفرم در موقعیت‌های مختلف مانند خرید اول، خرید اشتراک فیلیمو مدرسه یا در بازه‌های زمانی متفاوت ارائه می‌کند. با توجه به شرایط می‌توان این دسته از کدها را در خرید اشتراک‌های متفاوتی مورد استفاده قرار داد.

استفاده از کدهای هفتاد درصدی در اشتراک‌های 6 ماهه که هزینه بالاتری دارند، هزینه نهایی را بسیار مقرون به صرفه خواهد کرد. در استفاده از هر کد به محدودیت‌ها و شرایط آن توجه داشته باشید تا بیشترین سود را در خرید خودتان تجربه کنید.

کد تخفیف فیلمو یک ماهه

برخی از کدهای ارائه شده توسط فیلیمو حین خرید اشتراک برای بازه زمانی مشخصی کار می‌کنند. برای مثال برای خرید اشتراک یک ماهه فیلیمو کدهای مخصوصی با درصدهای مختلف از درصدهای پایین تا حتی 100 درصد ارائه می‌شود. هر کدام از کدها شرایطی دارند که بهتر است برای انتخاب به فیلیمو کد مراجعه کرده و بهترین گزینه موجود را برگزینید.

کد تخفیف فیلیمو سه ماهه

در خرید اشتراک فیلیمو برای بازه‌های طولانی‌تر مانند سه ماهه نیز انواع کدهای تخفیفی ارائه می‌شود. ارائه این کدها کاربران را ترغیب می‌کند تا به جای بازه‌های کوتاه، برای خرید اشتراک با زمان طولانی‌تر اقدام کنند. با توجه به این که هزینه اشتراک‌های سه ماهه یا شش ماهه بیشتر از اشتراک‌های یک ماهه است، درصدی که کد تخفیف روی هزینه نهایی اعمال می‌کند نیز بیشتر خواهد بود و خرید اشتراک و تماشای محتوای فیلیمو به صرفه‌تر به اتمام خواهد رسید.

کدهای تخفیف برای تمدید اشتراک فیلیمو

فیلیمو تمرکز را تنها روی کاربران جدیدش نگذاشته است و به طور مداوم برای حفظ رضایت و حضور کاربران قدیمی تخفیف‌های متنوعی را برای تمدید اشتراک ارائه می‌کند. این تخفیف‌ها در شرایط مختلف مانند انواع کمپین‌ها، مناسبت‌ها و یا به شکل اختصاصی و پایان دوره اشتراک خریداری شده ارائه خواهد شد.

چگونه از فیلیمو رایگان استفاده کنیم!

استفاده رایگان از فیلیمو شاید چیز عجیبی باشد اما با کمی هوشیاری می‌توان به آن دست پیدا کرد. فیلیمو در شرایط مختلفی امکان استفاده از تمام یا برخی از محتواهایش را به شکل رایگان برای همه یا گروهی از کاربران فراهم می‌کند. در ادامه شرایط متفاوتی که می‌توانید از آن جهت تماشای رایگان فیلم و سریال‌های موجود در فیلیمو استفاده کنید را بررسی می‌کنیم:

اشتراک رایگان چند روزه برای کاربران جدید

فیلیمو برای جذب کاربران و ترغیب آن‌ها جهت خرید اشتراک‌های بلند مدت امکان استفاده کاملا رایگان خدماتش را در بازه زمانی کوتاه امکان‌پذیر می‌کند. در دوره‌های مختلف این بازه می‌تواند یک روزه، دو روزه یا سه روزه و گاهی اوقات حتی هفتگی باشد. کاربران جدید با مشاهده قابلیت‌ها و برتری‌های فیلیمو بدون پرداخت هزینه با احتمال زیادی از رابط کاربری آسان و تنوع زیاد فیلم و سریال‌ها لذت برده و به کاربران دائمی فیلیمو می‌پیوندند. فردی که کد تخفیف 3 روز اشتراک رایگان فیلیمو را دریافت و چندین فیلم و سریال را تماشا می‌کند، برای پیگیری ادامه داستان خرید اشتراک را در پیش خواهد گرفت.

مطلب دیگر :
لیزر فوتونا چیست؟

اشتراک رایگان برای خرید اول

علاوه بر بازه‌های زمانی کوتاه، گاهی برای جلب رضایت حداکثری کاربران جدید فیلیمو کدهای تخفیف 100 درصدی را برای خریدهای اول کاربران ارائه می‌کند. برای مثال در حال حاضر کد تخفیف اشتراک رایگان فیلیمو 14 روزه برای خرید اشتراک فیلیمو مدرسه در فیلیمو کد در دسترس است.

اشتراک رایگان برای برخی اپراتورها

فیلیمو در همکاری با برخی از اپراتورها مانند ایرانسل در بازه‌هایی استفاده از فیلیمو را برای مشترکان آن اپراتور رایگان اعلام می‌کند. این اتفاق می‌توانند در جشنواره‌ها، موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف باشد که هرچه زودتر از آن آگاه شوید، لذت بیشتری از تماشای رایگان فیلم و سریال خواهید برد.

ارائه اشتراک رایگان با همکاری با سایر پلتفرم‌ها

در راستای همکاری فیلیمو با پلتفرم‌های مختلف مانند اسنپ اگر کاربران شرایط مشخصی را ایجاد کنند یا فعالیت خاصی را انجام دهند، اشتراک رایگان فیلیمو در بازه‌های زمانی متفاوتی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. این کارها می‌تواند شامل شرکت در یک رویداد، خرید از یک مجموعه و این دست موارد باشد.

فیلیموی رایگان برای محتواهای منتخب

برای تماشای تمامی محتواهای فیلیمو خرید اشتراک لازم نیست. برخی از فیلم و سریال‌ها به شکل رایگان و یا با اعمال تخفیف 100 درصدی قابل مشاهده خواهند بود. تعداد این فیلم و سریال‌ها زیاد است و می‌توانند تفریحی رایگان و لذت‌بخش را برای شما ایجاد کنند. نشان “رایگان” در کنار این موارد و وجود دسته‌بندی مشخص برای آن‌ها مسیری برای یافتن و مشاهده این دسته خواهد بود.

تحفیف 100 درصدی فیلیمو برای بخش‌های خاص برنامه

فیلیمو در راستای جذب مخاطبان و ترغیب آن‌ها به تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر، برخی از خدمات و بخش‌های برنامه خود را با کمک تخفیف‌های ۱۰۰ درصدی به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این اقدام در بخش‌های مختلفی انجام می‌شود که قسمت اول سریال‌ها نمونه خوبی برای آن به شمار می‌رود. اگر کاربران قسمت اول یک سریال را تماشا کرده و در رابطه با ادامه داستان آن کنجکاو شوند، احتمال خریداری اشتراک به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

فیلیمو مدرسه، یادگیری به صرفه!

پس از دوران کرونا، تدریس و یادگیری به شکل آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرد. پلتفرم‌های مختلفی در حوزه‌های متفاوت به آموزش آنلاین رو آوردند که فیلیمو نیز یکی از آن‌ها بود. فیلیمو مدرسه یکی از بخش‌های جذاب و نسبتا جدید فیلیمو به حساب می‌آید که روند آموزش را برای دانش‌آموزان آسان‌تر می‌کند.

در این بخش از پایه پیش‌دبستانی تا پایه نهم و هم‌چنین مهارت‌های مختلف پوشش داده می‌شود و با ویدیوهای متنوع و جذابی به آموزش این مباحث پرداخته می‌شود. دانش‌آموزان، دبیران و اولیا می‌توانند با خرید اشتراک فیلیمو مدرسه از ایده‌ها و روش‌های آموزش جدید و خلاقانه موجود در ویدیوها استفاده کنند. استفاده از کدهای تخفیفی متنوعی که برای این بخش از فیلیمو ارائه شده است، یادگیری را لذت‌بخش‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد.

کد تخفیف فیلیمو مدرسه

در راستای معرفی و افزایش هرچه بیشتر کاربران فیلیمو مدرسه و گسترش یادگیری آنلاین توسط این پلتفرم کدهای تخفیفی متعددی به طور اختصاصی برای این بخش ارائه می‌شود. این کدها تا تخفیف 100 درصدی را نیز شامل می‌شوند و در بازه‌ای مشخص محتواهای موجود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه کدهای تحفیف موجود در فیلیمو کد را برای بخش فیلیمو مدرسه مشاهده می‌کنید:

  • کد تخفیف اشتراک رایگان فیلیمو مدرسه 14 روزه خرید اول
  • کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو مدرسه 1 ماهه
  • تخفیف فیلیمو مدرسه 70 درصدی
  • کد تخفیف فیلیمو مدرسه 85 درصدی
  • تخفیف فیلیمو مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق محروم

آموزش استفاده از کدهای تخفیف فیلیمو

تا اینجا با انواع کدهای تخفیفی فیلیمو و شرایط آن آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم در رابطه با انتخاب درست کد تخفیف و استفاده از آن حین خرید اشتراک به طور مرحله به مرحله صحبت کنیم.

1- انتخاب بهترین کد تخفیف فیلیمو

فیلیمو از طرق مختلف، کدهای تحفیفی بسیار متعددی را برای کاربرانش در نظر می‌گیرد و همین امر یکی از دلایل پیشرفت و افزایش مخاطبان این پلتفرم است. برای انتخاب کد تخفیفی که بیشترین درصد را از مبلغ نهایی اشتراک شما بکاهد، پیشنهاد ما فیلیمو کد است. با مراجعه به این سایت قادر خواهید بود جدیدترین کدهای تخفیفی که هنوز اعتبار دارند را مشاهده کنید.

در فیلیمو کد تخفیف‌های زیادی موجود است اما به کمک دسته‌بندی و هم‌چنین عناوین واضح این سایت با کمی جستجو می‌توانید به کد دلخواه خود دست پیدا کنید. برای مثال اگر خرید اولتان است حتما به سراغ کدهای مربوط به خرید اول بروید چرا که تنها یک بار قابلیت استفاده خواهند داشت. در شرایط دیگر نیز می‌توانید درصد کد یا بازه زمانی اشتراک مد نظر را ملاک قرار دهید.

شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کد تخفیفی که فکر می‌کنید برای شما مناسب است، به طور کامل شرایط، محدودیت‌ها و قابلیت‌های آن را مشاهده کنید. در این مرحله به این شرایط توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که امکان دارد برای هر کد محدودیتی در مبلغ خرید، اشتراک مدنظر، نوع پرداخت، شرایط کاربر و موارد این‌چنینی در نظر گرفته شده باشد.

2- استفاده از کد تخفیف

پس از انتخاب کد تخفیف در فیلیمو کد دکمه‌ای با عنوان “نمایش تخفیف” در صفحه هر کد وجود دارد که با کلیک بر روی آن، کد مدنظر را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده از این کد دو راه دارید:

اول این که با کلیک روی دکمه استفاده از کد به طور مستقیم وارد سایت یا اپلیکیشن فیلیمو شوید و اقدام به خرید و استفاده از کد کنید.

دوم این که کد نمایش داده شده را کپی کنید. سپس به طور جداگانه وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن فیلیمو شوید، از بخش حساب کاربری یا حتی همان صفحه اول خرید اشتراک را انتخاب کنید و پس از انتخاب نوع اشتراک کد کپی شده را الحاق و آن را روی هزینه نهایی اعمال کنید.

در صورتی که شرایط خرید شما با شرایط کد وارد شده تطابق داشته باشد، هزینه تعیین شده از هزینه کل کم خواهد شد و می‌توانید به پرداخت هزینه اشتراک با شرایطی مقرون به صرفه اقدام کنید.

نکاتی در رابطه با دریافت کد تخفیف فیلیمو

در دریافت و اعمال کدهای تخفیفی فیلیمو بهتر است نکاتی را بدانید و به آن‌ها توجه داشته باشید تا مسیر خرید با تخفیف را بدون دردسر و مشکل پشت سر بگذارید. نکات این مبحث به شرح زیر است:

  • لازم نیست برای دریافت کدهای تخفیفی هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. وب‌سایت فیلیمو کد تمامی کدهای قابل استفاده و معتبر را به همراه شرایط دقیقشان به صورت کاملا رایگان جمع‌آوری می‌کند و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • حین خرید تنها می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید پس حین انتخاب کد، دقت داشته باشید که مناسب‌ترین کد را انتخاب نمایید به طوری که درصد بیشتری از هزینه نهایی شما شامل تخفیف شود.
  • هر کد تخفیف در بازه‌ای مشخص قابل استفاده است، پس استفاده از کدهای خفیفی جذاب و هیجان‌انگیز را به بعد موکول نکنید و در صورت ارائه آن، از فرصت استفاده کنید.
  • با خرید اشتراک در فیلیمو قادر خواهید بود در سه دستگاه مختلف از اشتراک خریداری شده استفاده کنید. پس می‌توانید به کمک کد تخفیف و خرید خانوادگی در هزینه‌های خود به طور چشمگیری صرفه‌جویی کنید.
  • به حداکثر میزان تخفیف و محدودیت‌های این‌چنینی حین خرید توجه داشته باشید، گاهی خرید اشتراک 6 ماهه با تخفیف 50 درصدی مبلغ بیشتری را نسبت به خرید اشتراک یک ماهه 90 درصدی کاهش خواهد داد.
  • حین استفاده از یک کد دقت داشته باشید که کد مدنظر را به طور دقیق کپی کنید چرا که با کوچک‌ترین تغییر در عبارت کد حین پرداخت هزینه اشتراک با خطا روبه‌رو خواهید شد.
  • برای استفاده از کدهای یک روزه یا موارد این‌چنینی که زیر مجموعه اشتراک‌های عادی نیستند، تنها با وارد کردن کد تحفیف در فضای درنظر گرفته شده، وضعیت دلخواه برای شما اعمال خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با پلتفرم سینما خانگی فیلیمو و مزایا و شرایط جذاب استفاده از آن صحبت کردیم. هم‌چنین کدهای تخفیفی متنوع، پلتفرم مناسب برای دریافت کدها و روش استفاده از آن‌ها را به طور کامل بررسی کردیم. تماشای فیلم و سریال با وجود این کدهای تخفیفی و تنوع بسیار زیاد محتواهای موجود در پلتفرم فیلیمو می‌تواند تفریحی جذاب و به صرفه باشد و اوقات دل‌نشینی را برای شما به ارمغان آورد. اگر هنوز هم درباره خرید اشتراک فیلیمو دو دل هستید، حتما از اشتراک‌های رایگان چند روزه آن جهت امتحان کردن و اعتمادسازی استفاده کنید.