نئون فلکسی آترین نوین

نئون فلکسی آترین نوین

ریسه نئون فلکسی نوعی ریسه ال ای دی شلنگی یا نواری است که بسیار منعطف می باشد و اغلب در نمای خارجی و طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود. قیمت این ریسه نسبت به سایر انواع ریسه نواری بیشتر است و در واقع بین ریسه های نواری گران ترین ریسه محسوب می شودنئون فلکس جز جدیدترین و پیشرفته ترین ال ای دی هایی است که وارد بازار شده است. ریسه ال ای دی نئون فلکسی در واقع یکی از معجزات تکنولوژی LED است که زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.

 

ویژگی و مزایای نئون فلکسی

مهم ترین ویژگی این نوع ریسه آترین نوین LED نور یکدست و یکنواخت و انعطاف بالا است که موجب شده به راحتی برای ساخت نوشته و یا اشکال و المان ها از آن استفاده نمود. سایر ریسه های نواری ال ای دی نوری نقطه نقطه دارند اما نور این ریسه یکدست و صاف است. ریسه نئون فلکسی در رنگ نور های متنوع مهتابی، طلایی، سبز، آبی، زرد، قرمز، بنفش، سفید و حتی مولتی کالر ساخته شده است تا برای تزیین انواع مکان هایی چون مغازه های هنری، کافی شاپ ها، قفسه لباس ها و نورپردازی نماهای شهری و تبلیغاتی و غیره استفاده شود.

نئون فلکسی قرمز 12 ولت – نئون فلکسی قرمز 220 ولت

 

نئون فلکسی نارنجی 12 ولت – نئون فلکسی نارنجی 220 ولت

 

نئون فلکسی آبی 12 ولت – نئون فلکسی آبی 220 ولت

 

نئون فلکسی سبز 12 ولت – نئون فلکسی سبز 220 ولت

 

 

از دیگر ویژگی های نئون فلکسی این است که قابلیت چسباندن روی انواع سطوح را دارد و به سادگی نصب و راه اندازی می شود. نور با کیفیت با درخشندگی بالا دارد و برای نورپردازی مخفی می تواند استفاده شود. دارای پوشش PVC است که به عنوان دیفیوز عمل می کند. ضمن کیفیت نور بالا دارای مصرف انرژی پایین و طول عمر بالا است. ریسه نئون در هر یک متر علامت برش دارد.

درجه حفاظت بالای این ریسه ها موجب شده است تا در محیط بیرون و فضای آزاد بتواند مورد استفاده قرار گیرد. ریسه نئون فلکسی ضد آب و ضد گرد و غبار است و در مقابل عوامل بیرونی مقاوم می باشد و آسیب نمی بیند.
طول عمر ریسه های نئون فلکس قدیمی حدود ۱۰ هزار ساعت بوده است. که امروزه حدودا سه برابر شده است. ریسه نئون به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند مدت طولانی تری از آن استفاده کنند. بدین ترتیب هزینه مصرفی کاهش می یابد که این امر استقبال بالا از ریسه نئون فلکسی را در پی داشته است.

از مزایای ریسه های نئون فلکس می توان به دوستدار محیط زیست بودن اشاره کرد. حفظ محیط زیست در ورژن های قدیم این ریسه از گاز نئون استفاده می شد. همچنین ریسه های LED نئون چون از جیوه استفاده نمی کند تولید گاز های سمی که برای انسان و محیط زیست بسیار مناسب است.

از لحاظ ایمن بودن نیز نیون فلکسی بسیار مورد توجه است. میزان ولتاژ برقی که ریسه نئون فلکسی نیاز دارد بین ۲۴ تا ۱۲۰ ولت است. این از محدوده AC بوده که موجب ایمنی بیشتر نئون فلکسی شده است. مدل های شیشه ای فلکس فاقد این ویژگی بودند که موجب نا امین بودن ریسه ها بوده است.

مقاومت بالا ریسه نئون در برابر ضربه ها و شعله مقاوم است و در برابر عوامل محیطی چون برف و باران و و غیره آسیب نمی بیند و خسارتی وارد نمی کند.

در سایت  آترین نوین  انواع ریسه نئون فلکسی وجود دارد و می توانید با اطلاع از قیمت ریسه نئون فلکسی از انواع محصولات دیدن فرمایید. همچنین می توانید با شماره های مندرج در پایین سایت  Atrinnovin.ir  تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

ریسه نئون فلکسی یکی از انواع ریسه LED  می باشد. در واقع می توان گفت که ریسه نئون فلکسی گران ترین مورد در نوع خود به شمار می رود.

مطلب دیگر :
دیاناکالا - 10 نکته مهم برای خرید ریش تراش اصل

کاربرد این ریسه برای نمای ساختمان بوده و به صورت سقفی قابل نصب نمی باشد. یکی از ویژگی های ریسه نئون فلکسی این است که نوری کاملا یکنواخت تولید می کند و به هیچ عنوان تولید نور نقطه نقطه ندارد. از این رو استفاده از آن در شرایط ویژه و خاص امکان پذیر است.

نور ایجاد شده توسط این مدل از ریسه LED کاملا یکنواخت و یکدست است از این رو می توان از آن در ساخت المان و نوشته ای خاص استفاده کرد. در نوع نئون فلکسی در هر یک متر جای خاصی برای برش قرار دارد و به این ترتیب می توان هر ابعادی از آن را به سادگی استفاده نمود.

مزایای استفاده از ریسه نئون فلکسی  آترین نوین

1. منبع نور

نئون شیشه ای سنتی از گاز نئون استفاده می کند تا محیط را روشن کند. در صورتی که ریسه LED نئون فلکسی بدون استفاده از گاز نئون کار می کند که باعث صرفه جویی در انرژی می شوند و دوست دار محیط زیست هستند.

2. ولتاژ ورودی

نئون فلکسی دارای ولتاژ ورودی  24 تا 120 ولت است. این یک محدوده ولتاژ متغیر AC است که سبب می شود که این ریسه ها ایمن تر از چراغهای نئون شیشه ای باشند.

3. طول عمر

میانگین طول عمر(در ساعت) برای یک لوله شیشه ای نئون 10،000 ساعت است. در حالی که ریسه های نئون LED، تا 30000 ساعت یا بیشتر نور تولید می کنند. بنابراین LED ها سه برابر طول عمر بیشتری دارند.

4. نصب آسان

نصب این ریسه ها بسیار آسان است. حتی یک تکنسین تازه کار هم می تواند آنها را نصب کند. این ریسه ها می توانند برش داده شوند، خم شوند، و به هر شکلی که شما دوست دارید درآیند. در حالی که نئون های سنتی برای نصب نیاز به استاد با تجربه و کارآمد در زمینه نصب دارد.

5. مقاومت زیاد

نئون های شیشه ای بسیار شکننده هستند، بنابراین اگر به هر دلیلی رها شوند می شکنند و خساراتی را به بار می آورند. در مقابل نئون فلکسی در برابر شعله و ضربه مقاوم هستند.

6. دوست دار محیط زیست

چراغ های نئون به دلیل دارا بودن جیوه تولید گازهای سمی می کنند که برای تنفس بسیار خطرناک هستند. در صورتی که چراغ های LED و ریسه نئون فلکسی دارای سموم جیوه یا فلزات سنگین نیستند و برای محیط زیست نیز امن تر هستند.

نئون فلکسی چیست و چقدر می شناسید؟

ریسه نئون فلکسی مناسب نصب نمای ساختمان است، این مدل ریسه شلنگی و نواری انعطاف زیادی دارد
و جهت نورپردازی داخل و خارج ساختمان از این ریسه می توان استفاده کرد.
همچنین این ریسه به دلیل استفاده از تکنولوژی LED و روکش پلاستیکی که روی آن استفاده شده است قابل استفاده در فضای آزاد می باشد.

خصوصیات نئون فلکسی

ریسه نئون فلکسی با ولتاژ 220 تا 230 ولت کار می کند و توان مصرفی آن در هر متر 5 وات است.
متراژ حلقه به طور معمول 50 متر است
و می توان در صورت نیاز مشتری به اندازه های کوچک تر، آن را در هر یک متر برش داد.
محل برش بر روی ریسه مشخص شده تا هنگام برش اشکالی در کار ریسه به وجود نیاید، زاویه دید و نوردهی این منبع روشنایی به 180 درجه می رسد و مناسب است.

رنگ های ریسه فلکسی

ریسه فلکسی برای استفاده مناسب تر و بیشتر دارای رنگ های سبز، قرمز، طلایی، سفید، آبی، مهتابی و مولتی کالر است که می توان مکان های متنوعی را با آن جذابیت بخشید.

جهت اطلاعات از قیمت این محصول و محصولات جدید آترین نوین مخصوصا تجهیزات دیجتال برنامه پذیر به سایت آترین نوین مراجعه فرمایید