رشد بی حد و مرز درآمد یک وکیل

خبرگزاری آریا- طراحی سایت وکالت و طراحی سایت وکلا برای دفاتر و مؤسسات حقوقی تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی، افزایش شهرت و درآمد یک وکیل دارد. زیرا مهم‌ترین رسانه برای تبلیغات یک وکیل سایت است و اکثر افراد برای پیدا کردن پاسخ مناسب برای مسائل حقوقی و همچنین یافتن یک وکیل کارکشته و باتجربه در اولین اقدام به گوگل مراجعه می‌کنند. یک وکیل با طراحی یک سایت حرفه‌ای، ارائه پاسخ‌های مناسب به سوالات حقوقی کاربران، انجام مشاوره آنلاین با موکل‌ها و معرفی رزومه کاری خود اعتماد مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای طراحی سایت وکالت و همچنین تأثیر سایت بر درآمد یک مؤسسه حقوقی توضیح دهیم و در پایان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت را معرفی کنیم.

طراحی سایت وکالت چه مزایایی دارد؟

با توجه به گسترش اینترنت اکثر مردم کارهای خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌دهند. مؤسسه‌های حقوقی با استفاده از این فرصت کسب و کار خود را از طریق اینترنت رونق بخشیده‌اند و با طراحی سایت وکالت و حل مشکلات مردم به صورت آنلاین تعداد زیادی از کاربران اینترنت را به مشتری تبدیل کرده‌اند. یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت این است که یکی از صفحات برای معرفی کامل وکیل و ارائه رزومه کاری او اختصاص داده می‌شود‌. مزیت دیگر این است که با ایجاد یک بخش در سایت برای برگزاری جلسات آنلاین پرسش و پاسخ درباره مسائل حقوقی کاربران بیشتری جذب می‌شوند. برای موکلان در سایت وکالت پنل کاربری ایجاد می‌شود و موکل می‌تواند مدارک مورد نیاز را از طریق پنل کاربری برای وکیل بارگذاری کند.

افزایش رونق کسب و کار، بخشیدن اعتبار به وکیل، اعتماد بیشتر افراد عادی به وکلای دارای سایت، اطلاع رسانی به موکلان درباره قوانین، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، کمک به افزایش تعداد مراجعین، امکان برقراری ارتباط با وکیل مورد نظر در هر جای کشور، نوبت‌دهی و پرداخت آنلاین هزینه‌ها، جلوگیری از شلوغی و ازدحام جمعیت در دفتر وکالت، دسترسی شبانه‌روزی، عدم محدودیت زمانی و مکانی برای رسیدگی به امور وکالت، پیگیری پرونده توسط موکل به صورت آنلاین، کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت از مزایای دیگر طراحی سایت وکالت به شمار می‌روند.

در طراحی سایت وکالت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

گروه‌های سنی مختلفی از جمله مردان، زنان، افراد مسن و جوانان با مدارک تحصیلی متفاوت برای مطرح کردن مشکلات حقوقی خود به سایت وکالت مراجعه می‌کنند. بنابراین باید طراحی سایت وکالت به شکلی ساده و زیبا باشد‌ تا همه کاربران پس از وارد شدن به سایت ارتباط موثری برقرار کرده و به راحتی به قسمت‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنند. در کنار سادگی و زیبایی گرافیک سایت نیز باید کاربرپسند باشد. سایت وکالت باید بستری امن برای فعالیت‌های مختلف وکیل ایجاد کند تا با توجه به حذف کاغذ، وکیل فعالیت‌های اداری و اطلاع‌رسانی‌های خود را به صورت آنلاین با کمترین هزینه و از طریق ارسال پیامک به موبایل موکلان انجام دهد. بهینه‌سازی سایت یا سئو از نکات مهم در طراحی سایت وکلا به شمار می‌رود، زیرا محتوای سئو شده تأثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه سایت و زیاد شدن تعداد بازدیدکنندگان و مشتری‌ها دارد. یک سایت هر چقدر هم که زیبا باشد، بدون توجه به سئو و بهینه‌سازی نمی‌تواند جایگاه خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کند.

آشنایی با بخش‌های مهم سایت وکالت

  • صفحه اصلی

صفحه اصلی سایت وکالت باید محتوای جذابی داشته باشد تا توجه کاربران را به خود جلب کند. داشتن یک صفحه اصلی کامل، جامع و جذاب فرصت خوبی است تا کاربران به دیدن صفحات دیگر سایت نیز ترغیب شده و به یکی از مشتریان سایت تبدیل شوند.

  • صفحه معرفی
مطلب دیگر :
تعمیر تردمیل اصفهان

در طراحی سایت وکالت بخشی به عنوان صفحه معرفی برای قرار دادن بیوگرافی کامل وکیل، مدارک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری و خدماتی که توانایی ارائه آن‌ها را دارد، در نظر گرفته می‌شود. برای مؤسسات حقوقی نیز باید در این بخش درباره خدمات و افتخارات موسسه توضیح دهید و همه وکلای مؤسسه را با انتشار عکس به مخاطبان معرفی کنید.

  • صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس وکیل یا موسسه حقوقی به همراه آدرس پستی، مسیرهای منتهی به دفتر وکالت و تلفن‌های ارتباط با مخاطبان باید در این صفحه منتشر شود تا مراجعان به سایت وکالت به راحتی با وکیل ارتباط برقرار کنند. در این بخش فرم تماس هم پیاده‌سازی می‌شود تا مخاطب از طریق فرم تماس و دسترسی به آدرس ایمیل وکیل با او ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کند.

  • بخش پنل عضویت

طراحی بخش پنل عضویت در سایت وکالت بازدیدکنندگان سایت را به کاربران ثابت و همیشگی سایت تبدیل خواهد کرد. در واقع پنل عضویت آمار بازدید سایت را افزایش می‌دهد. در این پنل کاربر با وارد کردن مشخصات شخصی و ایمیل صاحب نام کاربری خواهد شد و با زدن رمز عبور می‌تواند از خدمات سایت استفاده کند. با نام کاربری و رمز عبور حتی می‌توان مدارک مورد نیاز را به وکیل ارسال کند و برای گرفتن وقت ملاقات حضوری با وکیل از نوبت‌دهی آنلاین کمک بگیرد.

  • صفحه مقالات و اخبار

قوانین جدید، اخبار و ملاقات مرتبط با مسائل حقوقی و کیفری، مقالات آموزشی، بخشنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و مطالب دیگر در صفحه مقالات و اخبار بارگذاری می‌شود تا کاربران از این مطالب مفید استفاده کنند. جذابیت محتوای این بخش در افزایش تعداد بازدیدکنندگان تأثیرگذار است.

  • بخش سیستم پرداخت آنلاین

طراحی سیستم پرداختی که مشتریان بتوانند در سایت به صورت آنلاین هزینه‌های وکالت را پرداخت کند، از مزایای طراحی سایت وکلا به شمار می‌رود. اکثر سایت‌های معتبر دارای این قابلیت هستند.

  •  بخش برقراری مشاوره آنلاین

یکی دیگر از بخش‌هایی که در طراحی سایت وکالت و طراحی سایت مؤسسات حقوقی ایجاد می‌شود، بخش برقراری مشاوره آنلاین عمومی یا خصوصی با وکلا و مشاوران حقوقی است. در این بخش به پرسش‌های متدوال پاسخ‌های مفیدی داده می‌شود.

شرکت رویال کد یک شرکت فوق‌العاده عالی برای طراحی سایت وکالت

 

وکلا و مؤسسات حقوقی معتبر می‌تواند با مراجعه به سایت https://royalcode.net/ طراحی سایت وکالت خود را به تیم حرفه‌ای شرکت رویال کد بسپارند. رویال کد به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت با بیش از چهار سال سابقه فعالیت در این زمینه، خدمات ارزشمند خود را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. تیم طراحی سایت رویال کد با استفاده از خلاقیت، هنر، دانش و تلاش در افزایش تعداد مشتریان و رشد بی حد و مرز درآمد یک وکیل نقش مهمی ایفا می‌کند. سه ماه تا یک سال پشتیبانی رایگان، به روز کردن سایت، بهینه‌سازی، ارائه سرویس‌های لازم، پیکربندی رایگان و ارائه یک هدیه با هر سفارش از مهمترین مزایای رویال کد به شمار می‌روند.

منبع