سه عوامل تاثیرگذاردر قیمت ساندویچ پانل چیست ؟{ قیمت به روز 1401}

 

این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . این قابلیت به دلیل عدم ریزش مواد و بدون بو بودن باعث می شود که از رشد حشرات موذی جلوگیری شود. شایان ذکر است که فروش ساندویچ پانل در طرح های متنوع با ایمنی و ضریب استحکام بالا توسط گروه تولیدی کبیر پانل با کیفیت و قیمت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. کبیر پانل سال ها در زمینه تولید انواع پانل فعالیت می کند. کبیر پانل یکی از تولید کنندگان برتر کشور در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری است. این سازه ها از دو لایه ورق فلزی بیرونی و داخلی تشکیل شده است که وسط آن به وسیله عایق پرشده است. از دیگر عواملی که در مشخصات فنی ساندویچ پنل قرار می گیرند نوع ورق ساندویچ پانل می باشد. این دو جز طی واکنشی که با یکدیگر می دهند با افزایش حجم به حالت خمیری و منعطف در می آیند.

سقف زیپ پانل دار

این نوع چسب مانند چسب های دوقلو پس از ترکیب شدن با همدیگر واکنش نشان داده و به حجم آن افزوده شده و به شکل یک خمیر منعطف در می آید. در سطح بینالمللی، PVC اکسترود شده به عنوان «ماده ایدهآل برای سردخانه و مهندسی عایق حرارتی» در نظر گرفته میشود، که با ویژگیهایی مانند توانایی متراکمسازی بالا، طول عمر سقف زیپ پانل دار زیاد و هزینه اجرای بالا مشخص میشود. چسب عایق ساندویچ پانل که به چسب ماستیک معروف است با چسب معمولی متفاوت بوده و مخصوص این کار است زیرا در ساندویچ پانلها از مواد پلیمری استفاده شده و استفاده از هر نوع چسبی ممکن است سبب آسیب به مصالح شود و یا اصلا به درستی عمل نکند.از ویژگیهای این نوع چسبها میتوان به چسبندگی فوق العاده زیاد آن به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات اشاره کرد.همچنین این چسبها قابلیت حفظ خواص و انعطاف پذیری در مواجه با تغییرات دمایی مثل قرار گرفتن در یخبندان و یا گرمای بسیار زیاد را دارد.

 

ساندویچ پانلها از یک لایه میانی به عنوان عایق تشکیل شده اند که این لایه با ورق های فلزی در دو سمت محافظت می شود. ورق داخلی اتاق یخچالی به منظور انتقال هوا کرکره میشود. استفاده میشود. این پلی استایرنهای معمولی که در بازار با نام کریستال نیز شناخته میشوند خواص دی الکتریکی و استحکام بسیار بالایی دارند. این چسب به دلیل مزیت هایی که دارد، در قسمت های مختلفی همچون نصب و مونتاژ انواع پانل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی یکی از مهم ترین مزیت های این نوع چسب است که در سلامت ما نیز اثر گذار است. از ویژگی های این نوع چسب این بوده که ئدر محیط به سرعت خشک می شود نکته مهم این که زمان خشک شدن آن به حدی نیست که مانع انجام کار بشود. از میان این رنگ ها می توان به پرتغالی، سفید یخچالی، نارنجی، قرمز، آبی، قهوه ای سوخته، صورتی، بنفش، قرمز و نقره ای می توان اشاره نمود. این نوع چسب به عنوان محکم ترین چسب ساندویچ پانل است که از دوام زیادی برخوردار بوده و تا سال ها دوام می آورد.

شرکت ایستا درز

تا علاوه بر پوشش همه درزها از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری شود. علاوه بر آن قابلیت چسپندگی فوق العاده ای با سنگ، بتن، آهن و… عایق بندی اطراف سینک ظرفشویی که علاوه بر اتصال سینک به کابینت در صورت نشت آب از خرابی کابینت ها نیز جلوگیری میکند. از اهمیت خاصی جهت زیبایی و آب بندی پروژه برخوردار است . از دیگر نام های چسب عایق ساندویچ پانل چسب پلی اورتان و چسب ماستیکی است. این پانل ها شرکت ایستا درز  باتوجه به نما و زیبایی ظاهری اشکال گوناگونی دارند و اغلب از ورق های فلاشینگ ، شادولاین و یا پلی کربنات و یا ورق های گالوانیزه و آلوزینک شیار دار برای ساخت این سازه ها استفاده میشود. ساندویچ پانل های سقفی با طرح شادولاین ذوزنقه تولید میگردد و این طرح در ظاهر ورق رویی ساندویچ پانل مشخص میباشد و شرکت برای زیبایی نمای سقف در حالت شیبدار اقدام به تولید ورق با طرح سفال نموده که با ساخت خرپا میتوان سقفی با نمای فوق العاده زیبا ایجاد کرد . در این عایق ها از جنس پلی یورتان، پشم، سنگ و یا آلومینیوم اسفنجی استفاده می شود که بستگی به نوع کاربری آن دارد. هر درزی که در ساندویچ پانل اصلا با چسب عایق ساندویچ پانل پوشانیده میشود.این چسب به شکل عمومی برای درز بندی همه ی مصالح ساختمانی مثل فلزات، سنگ و بتن استفاده میشود.

مطلب دیگر :
نعیم حشم بان

 

این چسب به دلیل ساختار و مواد به کار رفته در آن هیچ گونه آسیبی به سایر مصالح ساختمانی وارد نمی کند. در هنگام استفاده از چسب ماستیک باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد تا اتصالات به خوبی انجام شده و سازه از حداکثر مقاومت برخوردار شود. در صورتی که سطح ساندویچ پانل ها دچار ناهمواری و برآمدگی باشد می توانید از پرایمر استفاده کنید تا از ایجاد حباب جلوگیری کنید. خریدارانی که قصد تهیه و تامین کانکس های دست دوم جهت کاهش هزینه های اولیه خود در پروژه و ساختمان را دارند باید از طریق تماس تلفنی با مشاوران میاک نسبت به موجودی حال حاضر دست دوم اقدام نمایند. شما برای تهیه محصولات با کیفیت و استاندارد ماموت میتوانید به نمایندگیهای این شرکت مراجعه کنید. هدف ما در دنیای ماموت این است که در ((کار خود بهترین باشیم)) و این امر راه گشای ما در طراحی و تولید محصولاتی متمایز از جمله با کیفیت ترین و امن ترین تریلرها، مقاوم ترین ساندویچ پانل ها، انواع کانکس های مسکونی و کارگاهی، اتاق های ایزوله و اتاق های حمل بار، سازه های سنگین فلزی و سوله می باشد .

ساندویچ پانل زیپ

بعد از نصب ساندویچ پانل ها چه دیواری و چه سقفی به خاطر کیفیت بهتر و ورود و خروج گرد و غبار استفاده از عایق کاری و عایق بندی از ضروریات ساخت و کار با این نوع سازه هاست. از آنجا که تشکیل فوم در محل عایق کاری صورت میگیرد، فوم تمامی سوراخها و منافذ را پر کرده و عایق کاملی را بین سطوح ایجاد میکند. با این مقدمه ساندویچ پانل زیپ در نوشته پیش رو به عایق کاری و مواد مورد استفاده در یک عایق کاری خوب برای سازه ساندویج پانل ها توضیحاتی خواهیم داد. این نوع چسب در هنگام ساخت سازه با استفاده از ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار میگیرد. از مهم ترین ویژگی های این نوع چسب ها قابلیت چسبندگی بالای آن است. همان طور که اشاره کردیم چسب عایق یکی از قسمت هایی است که در این موارد نقش مهمی را ایفا می کند. و به دلیل افزایش حجمی که دارند به طور کامل همه درزها و شکاف های موجود را می پوشانند. شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل دیواری ، سقفی و همین طور انواع محصولات جانبی آن اعم از چسب عایق ساندویچ پانل و… انتخاب برند با کیفیت و مناسب می تواند ما را در خرید یک سازه مناسب کمک کند.

 

از همینرو در ساختمانهایی که چندان به عایق حرارتی یا صوتی قوی نیاز نباشد، برای کاهش بار تحمیلی به سازه بهتر است از ساندویچ پانل پلی استایرن استفاده شود. این فوم عایق می تواند پلی استایرن ، پشم سنگ و پلی یورتان باشد که به دلیل مزایای فوق العاده ای که پلی یورتان دارد ، برای ساندویچ پانل ها از عایق فوم پلی یورتان استفاده می شود. یکی از عمده ویژگی های ساندویچ پانل ها عایق حرارتی بودن آن ها است. اولین نکته ای که پیش از خرید ساندویچ پانل ممکن است به آن توجه کنید برند تولیدکننده این محصول می باشد. تفاوت هزینه بین EPS و PIR می تواند تا 20 درصد باشد، به این معنی که هنگام تغییر به EPS باید صرفه جویی قابل توجهی را مشاهده کنید. پانل سقفی با ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتی متر تولید می شوند.تفاوت پانل سقفی و دیواری در نوع طراحی آنها می باشد.